Beantwoord

Korting Glasvezel

  • 29 January 2022
  • 14 reacties
  • 293 Bekeken

Goedemorgen,

 

Ik heb verleden jaar glasvezel bij jullie genomen en daarbij werd korting geboden voor een jaar. Daarbij kreeg ik op 01-07 een mail van jullie dat de korting maar 6 maanden kon verrekend worden met de facturen en dat ik die overige 6 maanden in 1 keer terug zou krijgen. En dat zou te zien zijn op de 7de factuur. Nu heb ik die inmiddels ontvangen, maar ik zag niks staan.

Gaat dit nog gebeuren in de eventuele volgende maand. Want ik zou wel graag willen dat dit alsnog geregeld word.

 

Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 4 February 2022, 16:11

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

14 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @maurice.kuipers 

Dan hebben we het nog over het oude portfolio?

Meestal zit er geen korting op internet maar wel 3 of 6 maanden korting op tv, voor zover ik weet is er nooit een actie geweest voor 12 maanden korting.

Daarrnaast heb je wel gewoon recht op klantvoordeel zolang er 2 of meer T-Mobile abonnementen op jouw adres geregistreerd staan 

Goedemorgen,

 

Zoals je kan zien in mijn screenshot is dat het wel beloofd is en dat het om een abo gaat van glasvezel met tv

 

Reputatie 7
Badge +15

@maurice.kuipers 

Je ontvangt dus niet de totale korting van 6 maanden maar deze wordt eerst verrekend met de maandelijkse kosten en het bedrag dat overblijft hoor je wel te krijgen.

Ja dat klopt. Alleen nu is er niks te zien van die laatste maanden. Ook al verrekenen ze het, dan zal er bijna 1 maand geen kosten van mij zijn. Maar ik betaal deze maand gewoon het volledige bedrag van de maand. Dus helemaal geen verrekening of terugbetaling. 

 

Dus daarom hoopte ik dat ze me hier verder konden helpen hiermee. Het kan ook zijn dat het vertraging heb opgelopen en dat het pas volgende maand word verrekend. Maar als ik dat te horen krijg, dan weet ik het tenminste en dan wacht ik gewoon rustig af. Nu weet ik helemaal niks.

Reputatie 7
Badge +14

Beste @maurice.kuipers  De moderators kunnen je hier mee verder helpen.

Zodra jouw onderwerp aan de beurt is reageren ze. Hou er wel rekening mee dat ze in het weekend minder snel reageren.

fijn weekend 

Beste @maurice.kuipers  De moderators kunnen je hier mee verder helpen.

Zodra jouw onderwerp aan de beurt is reageren ze. Hou er wel rekening mee dat ze in het weekend minder snel reageren.

fijn weekend 

Bedankt voor je bericht. Ik wacht rustig af. Maar het gaat mij erom dat ik geholpen kan worden. En is dat eventueel maandag, is dat ook geen probleem.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @maurice.kuipers, ik ben op zoek gegaan naar de e-mail die jij gehad hebt, maar kan deze nergens terugvinden - was dit afkomstig van T-Mobile? Normaliter kan ik alle communicatie vanuit T-Mobile zien, maar bij jou lijkt het eind juni 2021 gestopt te zijn. Afijn, des te meer reden om dit uit te pluizen, zeker omdat je aangeeft nog recht te hebben op de laatste zes maanden!

Wat is het e-mailadres waarmee dit verstuurd is? Graag maak ik dit alsnog in orde, maar dan heb ik wel de e-mail nodig. Ik snap de benaming uit bovenstaande mail overigens ook niet helemaal: T-Mobile gebruikt de term “Interactieve TV” al ruim anderhalf jaar niet meer en bovendien hebben wij geen actie gehad met een korting wanneer je je aanmeldt voor een Nieuwsbrief.

Kun je een foto van de afzender maken en hier plaatsen, alsjeblieft? Ik wil geen voorbarige conclusies trekken, maar de manier van schrijven sluit niet helemaal aan bij hoe wij dit soort e-mails zouden opzetten. Wellicht komt dit van een extern marketingsbureau?

Hierboven zie je het adres waar ik deze mail van gekregen heb.

 

Ik hoop dat je me verder kan helpen.

 

Groet Maurice

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @maurice.kuipers, kijk dat helpt enorm, bedankt voor het meewerken! 👍👍
Ik stuur dit door naar onze controle-afdeling, zodra ik meer nieuws heb, hoor je het direct. Indien we elkaar niet meer vandaag spreken: een mooie dag toegewenst!

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @maurice.kuipers, ik heb de hulp ingeschakeld van onze contactpersoon van de Fiber uitrol in Den Haag. Hopelijk kan ik je deze week nog van een concreter antwoord voorzien!

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @maurice.kuipers, het heeft een poos geduurd - waarvoor excuses - maar we hebben dan eindelijk het verlossende antwoord: jouw korting wordt alsnog toegekend! Ik maak de compensatie meteen aan zodat deze op een volgende factuur verrekend wordt. Een eventueel restant (na verrekening) zal dan daarna worden overgemaakt op de bij ons bekende bankrekening. 

Reputatie 7
Badge +16

Kleine UPDATE: je zult later vandaag of uiterlijk maandag een e-mail ontvangen met daarin de bevestiging van de vergoeding ter waarde van € 90. Geen zorgen wanneer dit nog eventjes op zich laat wachten, die e-mails worden na de goedkeuring automatisch gegenereerd! 😊

Nogmaals bedankt voor jouw geduld in deze zaak én je uitstekende medewerking!

Kleine UPDATE: je zult later vandaag of uiterlijk maandag een e-mail ontvangen met daarin de bevestiging van de vergoeding ter waarde van € 90. Geen zorgen wanneer dit nog eventjes op zich laat wachten, die e-mails worden na de goedkeuring automatisch gegenereerd! 😊

Nogmaals bedankt voor jouw geduld in deze zaak én je uitstekende medewerking!

 

 

Hallo Jason,

 

Heel erg bedankt voor al je hulp en voor alles dat je hebt geregeld.

Ik heb het mailtje inmiddels ontvangen en ik wacht rustig af met de vergoeding.

 

Groet Maurice

 

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @maurice.kuipers, heel graag gedaan, jij onwijs bedankt voor je medewerking - we hebben het samen gedaan! 😄👍

Indien je nog vragen hebt, stel ze gerust. Ik zit altijd voor je klaar - en met mij de hele Community natuurlijk!