Langdurige frustratie: Geen internet na 3 weken overstappen

  • 28 July 2023
  • 6 reacties
  • 113 Bekeken

Beste,

Ik voel me genoodzaakt mijn recente ervaring met de klantenservice van T-mobile te delen. Drie weken geleden ben ik overgestapt naar deze provider in de hoop van een betere internetverbinding te kunnen genieten. Echter, sindsdien heb ik geen enkele vorm van internetconnectie kunnen ontvangen.

 

Bij de eerste monteur die langskwam, kon het glasvezel kastje niet aangesloten worden vanwege de nabijheid van de muur. Hierdoor moest er een nieuwe afspraak gemaakt worden, wat al voor vertraging zorgde. De tweede monteur had geen moeite met het aansluiten, zonder ook maar iets te wijzigen aan het glasvezel kastje, maar helaas bleek er nog geen verbinding te kunnen worden gemaakt met T-mobile, en een derde monteur werd opnieuw ingeschakeld maar ook hij kon het niet voor elkaar krijgen om verbinding te maken. 

 

Na 2 weken, hebben meerdere monteurs geprobeerd het probleem op te lossen, maar zonder succes. Het storings team zou worden ingeschakeld en er werd mij beloofd dat er binnen 5 dagen  contact zou worden opgenomen. Die 5 werkdagen zijn nu voorbij en heb tot op heden geen enkel bericht of telefoontje ontvangen.

 

Ik heb er meerdere keren achteraan gebeld en elke keer dat ik contact opneem met de klantenservice, krijg ik te horen dat er niets van afstand kan worden gedaan en dat alleen een monteur het probleem kan oplossen.  Bij één van de telefoongesprekken werd zelfs nog doodleuk geprobeerd om wifipunten aan mij te verkopen terwijl ik al 3 weken zonder internet zit. Dit gebrek aan een duidelijke oplossing en het ontbreken van follow-up communicatie zijn erg frustrerend.

 

Ik begrijp dat technische problemen kunnen optreden, maar na drie weken zonder internet en met beperkte mogelijkheden om thuis te werken, voel ik me genoodzaakt deze serviceklacht te delen. De manier waarop dit allemaal is verlopen is diep triest en ver beneden de maat.  Ik hoop dat deze situatie snel en professioneel wordt opgelost. 

 

Marc

Demi van Odido 9 maanden geleden

@Marc0001 Alleen maar goed dat je jouw verhaal met ons wilt delen! Dit is zeker geen soepele start als ik het zo lees. Mijn excuses hiervoor! Ik zie dat de monteur geen licht had geconstateerd en een nazorgticket zou aanmaken naar onze back office. Dit is voor zo ver ik kan zien niet gebeurd. Dit heb ik nu direct voor jou gedaan zodat de netwerkbeheerder ingeschakeld kan worden. Hopelijk gaat dit voor schot in de zaak zorgen Marc! 

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +8

@Marc0001 Alleen maar goed dat je jouw verhaal met ons wilt delen! Dit is zeker geen soepele start als ik het zo lees. Mijn excuses hiervoor! Ik zie dat de monteur geen licht had geconstateerd en een nazorgticket zou aanmaken naar onze back office. Dit is voor zo ver ik kan zien niet gebeurd. Dit heb ik nu direct voor jou gedaan zodat de netwerkbeheerder ingeschakeld kan worden. Hopelijk gaat dit voor schot in de zaak zorgen Marc! 

Hi Demi, 

Bedankt voor je poging. Ik heb helaas na 5 dagen nog geen afspraak kunnen maken. Ja ik heb gisteren een bericht gehad dat de netwerk partner ingeschakeld gaat worden, maar dat hoor ik nu al 2 weken. 

Ik wil graag concreet een datum dat  het opgelost gaat worden....

En als jullie dan iemand sturen zou het ook superfijn zijn als die gene gewoon doorpakt om het probleem op te lossen zonder mij weer door te sturen naar het volgend loket. Vervolgens moet ik nog na bellen en t-mobile aansturen om actie te ondernemen als een soort projectmanager van mijn eigen overstapservice... 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Marc0001, ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat KPN NetwerkNL je probeert te bereiken om een afspraak in te plannen. In het ticket staat dat ze het vandaag opnieuw gaan proberen. Houd je telefoon goed in de gaten!

Is het misschien mogelijk dat ik zelf even contact opneem, dat lijkt me het snelst

Reputatie 7
Badge +9

@Marc0001 je kan proberen contact te nemen via hun website, ik weet echter niet of je doorverbonden kan worden naar de juiste afdeling. Ik heb namelijk geen nummer voor de monteursafspraken.

Reageer