Beantwoord

Lekkere start met de klantenservice

  • 4 July 2023
  • 8 reacties
  • 147 Bekeken

Wat een gedoe, mailtje gehad om met guidion af te spreken voor de installatie van het internet blijkt het pas 29 augustus geactiveerd te kunnen worden. Gebeld met de helpdesk, ja dat kunnen we aanpassen, gevraagd of de overstap dan goed gaat bij ziggo, want ja ik betaal niet graag twee abbo's. Na lang wachten wordt de verbinding verbroken. Ik dacht nog, ze heeft mijn gegevens dus die belt vast even terug. Nou mooi niet! Zelf maar weer bellen, krijg ik na twee keer proberen iemand aan de lijn die zegt ja er is storing vandaag bel maar een andere keer terug!?!?

 

Nou t-mobile als dit de start is voordat ik nog maar 1 byte heb ontvangen dan hou ik mijn hart vast….

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 5 July 2023, 13:12

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @marco270 

Bij T-Mobile gaat je contract pas in wanneer je werkend internet hebt en dan begin je ook met betalen. Als je de overstapservice hebt gebruikt dan zal Ziggo een seintje krijgen van T-Mobile om de diensten stop te zetten zodra T-Mobile internet werkt.

Hi @Waqqas 

Duidelijk, alleen hebben jullie die op 29 augustus gezet terwijl ik per direct over kon stappen. Glasvezelaansluiting is klaar, maar nu moet ik twee maanden wachten?

Klantenservice kon het wel aanpassen maar wist niet of de overstap dan automatisch goed gaat, dat ging ze uitzoeken waarna de verbinden plotseling verbroken werd…..

Weet jij het?

Reputatie 7
Badge +15

@marco270

Ik ben ook een klant net als jij maar als je de overstapservice hebt gebruikt dan zou dat geen probleem moeten zijn, ivm een wettelijke opzegtermijn zal het altijd minimaal een maand duren voordat je daadwerkelijk kan overstappen.

@Waqqas verkeerd gelezen dacht dat je van tmobile was. Ik weet hoe het werkt, de happy flow is beschreven. 

 

Gaat mij ook om de klantenservice, zie eerdere bericht. Bel maar een andere keer terug….

Reputatie 7
Badge +15

@marco270 

Hopelijk ziet morgen een moderator je topic en kan kijken wat de mogelijkheden zijn.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @marco270, welkom op onze Community!

Ik ben direct voor je gaan kijken en het is niet meer mogelijk om de datum te veranderen. De bestelling al te ver is doorgelopen in het proces van leveren. Zoals @Waqqas al heeft benoemd, het contract zal bij ons pas in gaan als het modem online is, dus ook de facturatie. Als het modem online is geven wij een seintje naar je huidige provider om het abonnement stop te zetten. Dit zorgt ervoor dat je niet tegen dubbele kosten aanloopt. 

@Tommie oke dus als ik het goed bedrijp moet ik nu twee maanden wachten omdat jullie in de administratie een verkeerde datum hebben ingevoerd?

Reputatie 7
Badge +15

@marco270 

Dat klopt, maar tot 29 augustus blijft Ziggo dan dus wel werken.

Reageer