Looptijd aanleg glasvezel

  • 1 September 2023
  • 2 reacties
  • 62 Bekeken

Mooi! In November is (eindelijk) de glasvezel in de straat gelegd. Hierna alleen nog even wachten op de aansluiting richting mijn appartement.

Direct een abonnement afgesloten, en nu alleen even wachten tot de aansluiting. De nette eerste mail van T-mobile vermeld een verwachte opleveringsperiode in December-Januari.

We spreken hier over 2022.

Inmiddels zitten we in september 2023, en ik blijf netjes mailtjes ontvangen dat de aansluit periode komende 2 maanden is.

Via klantenservice al eens contact gehad, ‘ja meneer, dat duurt inderdaad wel erg lang, ik zal contact zoeken met team Fiber', waarna niks meer vernomen.

 

Iemand die mij op weg kan helpen om de aansluiting gerealiseerd te krijgen?
Glasvezel ligt in de straat, maar dient nog langs te gevel geplaatst te worden naar de appartementen. Daarna is pas een aansluiting in huis mogelijk.

 

 

Demi van Odido 7 maanden geleden

@William Ridderkerk Welkom op onze Community! Ik heb meteen ook voor je gekeken hoe het zit. Ik zie in de laatste reactie van de netwerkbeheerder van Open Dutch Fiber dat het bij jou om hoogbouw gaat. Met hoogbouw neemt de aanleg veel meer tijd in beslag dan laagbouw. Open Dutch Fiber maakt hier dan een hele planning voor, voor het hele gebouw. Zodra die planning rond is, brengen ze jou op de hoogte. Je kunt voor de zekerheid het beste contact opnemen met Open Dutch Fiber op 088 - 1633 633. Zij kunnen je wellicht meer vertellen over de planning hiervoor. Dit is namelijk bij ons niet inzichtelijk. Ze zijn momenteel niet bereikbaar maar wel van ma t/m vrij: 09.00 - 17.00 uur. 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3

Oei, ik dacht dat ik lang moest wachten. 

Reputatie 7
Badge +8

@William Ridderkerk Welkom op onze Community! Ik heb meteen ook voor je gekeken hoe het zit. Ik zie in de laatste reactie van de netwerkbeheerder van Open Dutch Fiber dat het bij jou om hoogbouw gaat. Met hoogbouw neemt de aanleg veel meer tijd in beslag dan laagbouw. Open Dutch Fiber maakt hier dan een hele planning voor, voor het hele gebouw. Zodra die planning rond is, brengen ze jou op de hoogte. Je kunt voor de zekerheid het beste contact opnemen met Open Dutch Fiber op 088 - 1633 633. Zij kunnen je wellicht meer vertellen over de planning hiervoor. Dit is namelijk bij ons niet inzichtelijk. Ze zijn momenteel niet bereikbaar maar wel van ma t/m vrij: 09.00 - 17.00 uur. 

Reageer