Beantwoord

Looptijd later in laten gaan

  • 3 February 2022
  • 4 reacties
  • 246 Bekeken

Ik wil graag een T-mobile thuis abonnement afsluiten met de aanbieding die er nu is. Mijn huis is echter pas in mei klaar. Ik vraag mij af of ik nu een abonnement kan afsluiten en de looptijd pas over 3 maanden in kan laten gaan?

icon

Beste antwoord door Waqqas 3 February 2022, 18:46

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Eloundarosalie 

Is het een nieuwbouw woning en kan je volgens de postcodecheck al bestellen?

Ik keek net even en het is mogelijk een datum in mei te selecteren.

Hallo @Eloundarosalie 

Is het een nieuwbouw woning en kan je volgens de postcodecheck al bestellen?

Ik keek net even en het is mogelijk een datum in mei te selecteren.

Dat klopt, ik kan wel al bestellen. Ik kon zelf alleen niet vinden waar ik een datum kan selecteren, komt dat vanzelf tevoorschijn als ik alles in ga vullen?

Reputatie 7
Badge +15

@Eloundarosalie 

Begin maar met invullen en vervolgens kom je vanzelf tegen waar je een gewenste startdatum kan opgeven.

De definitieve datum krijg je een aantal dagen erna.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Eloundarosalie, superleuk dat je een abonnement neemt bij T-Mobile voor thuis; van harte welkom alvast en gefeliciteerd me je nieuwe woning! 😄

Kleine aanvulling op wat Waqqas al meldde: houd er alsjeblieft rekening mee dat de wensdatum die je invoert inderdaad niet altijd hetzelfde is als de uiteindelijke plandatum. De plandatum wordt bepaald door de netwerkbeheerder en is deels afhankelijk van de gereedheid van het glasvezelnetwerk bij jou in de buurt én de eerste mogelijkheid waarop de netbeheerder zou kunnen leveren. Geen zorgen, zoals Waqqas zegt, zal deze plandatum snel doorgegeven worden - normaal gesproken. Bij nieuwbouwwoningen kan het iets langer duren voordat daadwerkelijk opgeleverd wordt, zo sta je straks niet voor verrassingen indien het langer duurt dan de gemiddelde oplevering van drie tot zes weken op Glasvezel.