Maand lang al geen internet sinds eerste bezoek gideon monteur

  • 29 November 2023
  • 1 reactie
  • 25 Bekeken

Goedenmorgen odido.

Ik heb al een maand geen internet en ik zou graag willen dat dit deze week nog geregeld kan worden. Ik heb hiervoor caiway gehad en dat werkte allemaal prima. De eerst volgende monteur kan pas weer de 8ste komen en dan is ook maar weer de vraag of het dan geregeld kan worden aangezien hij al de 3de monteur is die hier langs komt. 

Ik hoor graag van jullie of dit snel kan worden geregeld.

 

M.v.g. robbin evers

Tommie van Odido 5 maanden geleden

Hey @Robbin evers, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie inderdaad dat er een monteur is aangestuurd voor 08-12. Dit is geen monteur van Guidion maar van de onderaannemer. Hij gaat de wijkcentrale bekijken en hopelijk kan hij dit dan ook eindelijk voor je oplossen. Zou je mij op de hoogte willen houden na 08-12? Ik ben erg benieuwd of het daarna verholpen is. Dan kan ik het voor je in de gaten houden!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Robbin evers, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie inderdaad dat er een monteur is aangestuurd voor 08-12. Dit is geen monteur van Guidion maar van de onderaannemer. Hij gaat de wijkcentrale bekijken en hopelijk kan hij dit dan ook eindelijk voor je oplossen. Zou je mij op de hoogte willen houden na 08-12? Ik ben erg benieuwd of het daarna verholpen is. Dan kan ik het voor je in de gaten houden!

Reageer