Meerdere weken zonder (glasvezel)internet door geen aansluiting

  • 11 March 2024
  • 1 reactie
  • 48 Bekeken

Wij hoorden op 29-02-2-24 glasvezel internet te krijgen via Odido, alleen zitten wij nu nog steeds zonder internet.
Als eerste kregen wij te horen dat er helemaal geen aansluiting is bij ons huis en was die monteur binnen 1 minuut, zonder te zoeken, weer weg. Na meerdere malen hierover gebeld te hebben naar Odido, zijn wij meerdere keren doorverbonden naar verkeerde netbeheerders waar wij telkens te horen kregen dat er helemaal geen glasvezel is. Na weer te moeten bellen met odido waren we uiteindelijk doorverbonden met de juiste leverancier Volkerwessels Telecom. Ondertussen hebben WIJ zelf de kabel gevonden bij ons huis, alleen was het niet aan ons deur.
Vervolgens met Volkerwessels een afspraak gemaakt om het in ons huis aan te leggen, maar toen kwam die monteur op een totaal andere dag en ze kwamen toen alleen om het van straat naar ons voordeur te verlengen.
Daardoor moesten wij nog een afspraak maken met Volkerwessels om het van de voordeur naar binnen aan te leggen, maar op de dag van de afspraak (vandaag) is er niemand op komen opdagen.

Wij weer bellen naar Volkerwessels, alleen werken zij ook met een 3e partij waardoor zij met hun moesten checken en waarbij zij zeiden ons direct weer terug te bellen, wat ze vervolgens nooit gedaan hebben.

Nu zitten wij al meerdere weken zonder internet en kunnen we zo niet verder. Wij moeten dit zo spoedig opgelost hebben ook voor ons werk. Wij zijn het ook helemaal zat met het zelf achteraan gaan van al die afspraken met de 3e partijen, wij hebben internet aangevraagd via Odido en vragen daarom ook dat Odido ons zo snel mogelijk helpt met het krijgen van glasvezel internet.

Cheyenne van Odido 1 maand geleden

Hoi @Annabelle65, dank voor dit topic! Ik snap je gevoel, deze onduidelijkheid is niet fijn. De oplevering kan altijd even duren, het ligt aan de staat van de vezel in je woning en de straat. Wel moet het duidelijk zijn wat je kan verwachten en moeten afspraken worden nagekomen. Ik ben er voor je! Om gelijk met de deur in huis te vallen heb ik een collega van de Fiber afdeling aan de mouw getrokken. Ik hoor vermoedelijk vandaag of morgen meer. Zodra ik een update heb, laat ik jou dat weten. Wij zullen namelijk wel moeten wachten tot de onderaannemer contact met jou opneemt, maar ik wil wel dat dit zo snel mogelijk gaat gebeuren.

Ontzettend bedankt voor je geduld zover, we houden contact!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Annabelle65, dank voor dit topic! Ik snap je gevoel, deze onduidelijkheid is niet fijn. De oplevering kan altijd even duren, het ligt aan de staat van de vezel in je woning en de straat. Wel moet het duidelijk zijn wat je kan verwachten en moeten afspraken worden nagekomen. Ik ben er voor je! Om gelijk met de deur in huis te vallen heb ik een collega van de Fiber afdeling aan de mouw getrokken. Ik hoor vermoedelijk vandaag of morgen meer. Zodra ik een update heb, laat ik jou dat weten. Wij zullen namelijk wel moeten wachten tot de onderaannemer contact met jou opneemt, maar ik wil wel dat dit zo snel mogelijk gaat gebeuren.

Ontzettend bedankt voor je geduld zover, we houden contact!

Reageer