Minimaal een maand zonder internet en er wordt geen tussentijdse oplossing geboden

  • 12 July 2022
  • 1 reactie
  • 289 Bekeken

Beste, 


Een forum bericht, want ik heb geen idee wat nog de mogelijkheden nog zijn. Jullie leveren top internet, maar op dit moment zitten wij helaas buiten jullie “klantenservice handleiding boekje”. Kan gebeuren. Helaas maakt dat het voor jullie, in ieder geval telefonisch, onmogelijk om in een redelijke termijn iets te betekenen voor ons.

Op 22 mei hebben wij Glasvezel 1 Gbit/s besteld, de spullen hiervoor zouden 30 mei op ons nieuwe adres komen. De glasvezel aansluiting ligt hier in de meterkast. Begin juli hebben wij telefonisch contact gehad, we moesten nog een paar werkdagen wachten. Inmiddels bel ik al minimaal een week vrijwel dagelijks met jullie. Er wordt van alles belooft, echter vrijwel niets wordt nagekomen. Vandaag werd definitief duidelijk dat we van geluk mogen spreken als we überhaupt nog in juli internet krijgen. Het ergste? Wij moeten achter jullie aanbellen én jullie komen algeheel -niet- met oplossingen. Wat collega A zegt kan collega B niet beamen. Zojuist heb ik mijn verhaal voor de zoveelste keer telefonisch moeten uitleggen, de droppel is over de emmer.

Vooropgesteld; dat er voor wat voor reden dan ook vertraging is, dat is helemaal prima. Echter, hoe kan T-Mobile nou géén oplossing bieden? Een degelijke provider heeft iets wat ze een “noodpakket” noemen, precies voor situaties als deze. Het is 2022 en we zitten een maand zonder internet? …?

Één van de klantenservice medewerkers had toestemming gevraagd voor het opsturen van een 4G/5G router. Het lijkt er op dat dit is goedgekeurd, maar nog steeds niet is verwerkt. Als we de huidige service extrapoleren dan kost dat nog wel een weekje of twee. Nou hebben we uit wanhoop maar zelf een dergelijk camping routertje gekocht. Dit betreft een TP-Link M7350 a 79,90 EUR, het goedkoopste wat er is. Deze zal tot vrijdag op een tijdelijk onbeperkt internet abonnement draaien. Al met al hebben onze gezellige telefoongesprekken jullie meer gekost dan deze kleine tachtig euro. Verder; de accu-uren van de hotspot van onze telefoons zijn ook kostbaar. Die dingen hebben dadelijk een ruim verminderde levensduur puur doordat jullie geen oplossing bieden.

Gezien jullie wel radiostilte én geen passende oplossing bieden, lijkt ons een declaratie het minste wat jullie kunnen doen. Daarnaast zou ik de onbeperkt internet voucher op mijn Tele-2 nummer willen accepteren, zoals eerder telefonisch is aangeboden. Helaas lijkt dit laatste in recentere telefoontjes ook lastiger te zijn dan het lijkt. Ons is verteld dat ik hiervoor kon mailen naar klantenservice@t-mobile.nl. De instructies, inclusief details, heb ik netjes gevolg. Echter krijg ik een automatisch bericht dat mijn mail onbestelbaar is. 

Kan iemand van de community ons wellicht wel helpen?

 

Hartelijke groet.

 


This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7

Hoi @Werkverkeer,

Dank voor het delen van je ervaring. Ik denk graag mee voor dé oplossing die bij jou past. Om precies in kaart te hebben wat er precies gaande is aan onze kant, bekijk ik graag je account. Normaliter gaat dit gepaard met jouw e-mailadres op de Community, maar daar is niks op terug te vinden. Wil je mij een privébericht sturen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Op die manier kan ik je via dit topic verder helpen. Ik zie je bericht dan ook graag tegemoet.