modem glasvezel internet

  • 18 November 2023
  • 2 reacties
  • 40 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Op 2 oktober een internet abonnement afgesloten met ingang van 1 november.

Betreft een glasvezel aansluiting waarbij de glasvezel installatie al in huis aanwezig is. De vorige bewoner had ook al glasvezel van t-mobile/Odido.

op 30 oktober was er nog geen bericht dat het modem verstuurd was en heb ik contact opgenomen. Bleek dat er iets niet goed was gedaan door de netbeheerder. Het zou met spoed opgepakt worden en z.s.m. een modem verstuurd worden.

daarna heb ik nog zeker 8 keer contact gehad en en we hebben nog steeds geen modem ontvangen. Elke keer is er wel weer een excuus waarom, daar zijn we volledig klaar mee. Stuur gewoon een modem af zodat a.s. Donderdag 23 november als de monteur langskomt om de wijk kast de schakelaar om te zetten het modem hier ook gewoon aanwezig is. 
 

De service is zeer ondermaats en elke keer maar

weer afschuiven op een derde partij. Dat kan best jullie probleem zijn maar ja heb een contract met Odido en niet met jullie onderaannemer of derde partij.

Dus zoals gevraagd a.s. Maandag 20 november het modem naar ons versturen zodat we eindeljkl

na 3 weken gebruik kunnen maken van onze

Internet aansluiting.

Ishana van Odido 5 maanden geleden

Hoi @Fabiodh, super leuk dat je voor ons gekozen hebt! Geen zorgen, ik sta voor je klaar. Ik heb alles meteen nagekeken en ik zie dat je Glasvezel nog niet gereed is voor de installatie. Waardoor er nog geen pakket uitgestuurd is en er eigenlijk ook geen Guidion afspraak nog  gemaakt mag worden. De netwerkbeheerder zal eerst het Glasvezel in orde moeten maken. Mijn collega heeft je op 17 november proberen te bellen hierover, maar kon je niet bereiken. IZij zullen dit zo snel mogelijk in orde maken! Voor nu is het handig om de afspraak met Guidion te annuleren, aangezien zij nog niks kunnen doen. Groetjes, Ishana

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Fabiodh, super leuk dat je voor ons gekozen hebt! Geen zorgen, ik sta voor je klaar. Ik heb alles meteen nagekeken en ik zie dat je Glasvezel nog niet gereed is voor de installatie. Waardoor er nog geen pakket uitgestuurd is en er eigenlijk ook geen Guidion afspraak nog  gemaakt mag worden. De netwerkbeheerder zal eerst het Glasvezel in orde moeten maken. Mijn collega heeft je op 17 november proberen te bellen hierover, maar kon je niet bereiken. IZij zullen dit zo snel mogelijk in orde maken! Voor nu is het handig om de afspraak met Guidion te annuleren, aangezien zij nog niks kunnen doen. Groetjes, Ishana

Bedankt voor je reactie.

het probleem is dat de afspraak met de monteur niet door mij is gemaakt maar door jullie. 
daarnaast wachten wij al sinds eind oktober dat het modem eindelijk wordt opgestuurd.

ik heb al een glasvezel aansluiting in huis, kastje van glasvezel is dus al aanwezig.

ik heb alleen het modem nodig en dat de wijkkast wordt omgezet zodat er signaal op komt te staan.

Het is uitermate frustrerend dat het nu weer niet goed lijkt te gaan, zo moeilijk kan het toch niet zijn om een modem op te sturen.

we hebben de bestelling 2 oktober gedaan, als klant mag je toch wel verwachten dat een maand en ondertussen 3 extra weken genoeg tijd is om een modem af te sturen en een aansluiting in de wijkkast om te zetten. 

Ik heb ook al veelvuldig telefonisch contact gehad met jullie service afdeling.

Ik verwacht dus dat jullie vandaag het modem versturen zodat wij eindelijk a.s. Donderdag van ons internet gebruik kunnen maken.

Reageer