Beantwoord

Modem T-54 (DOA) retour

  • 24 December 2023
  • 3 reacties
  • 44 Bekeken

Ik heb sinds augustus 2022 een glasvezelabonnement. Toen de Guidion-monteur het eerder gestuurde modem probeerde aan te sluiten bleek het niet te werken (geen teken van leven). Volgens de monteur was modem of adapter stuk. Monteur heeft het doorgegeven, en een week later ontving ik een nieuw modem. Aangezien alles al geïnstalleerd was, hoefde ik alleen het modem aan te sluiten en heb ik de vervolgafspraak met Guidion afgezegd.

In het 2e modem-pakket stond in de brief dat ik nog retour-gegevens zou krijgen om het niet-werkende modem terug te kunnen sturen, maar deze heb ik nooit gehad.

Mijn vraag: moet ik deze nog terugsturen en zo ja, hoe kan ik deze terugsturen?

Het betreft een Zyxel T-54, met defect aan adapter of modem - na inpluggen gebeurt er niks.

icon

Beste antwoord door sorcerer23 27 December 2023, 22:37

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @sorcerer23, slim dat je dit navraagt, ik helder graag gelijk het mysterie van het ontbrekende retourlabel op! De monteur van Guidion heeft inderdaad een nieuw modem voor je besteld, alleen heeft de monteur het modem nooit aan je abonnement gekoppeld waardoor er geen retourcode naar je verzonden is. Omdat het te lang geleden is dat het modem bestelt is kan ik ook geen retourlabel voor je oproepen. Geen zorgen, als je het modem bij elk willekeurig DHL servicepunt inlevert helpen zij je graag om het pakket kosteloos naar ons retour te sturen. Zo kan je het pakket alsnog snel en gratis naar ons toe sturen.

Ik wil je alvast hartelijk bedanken voor het retourneren en ik wens je nog hele fijne feestdagen toe! 😃

Mod edit:

Hoi @sorcerer23, slim dat je dit navraagt, ik helder graag gelijk het mysterie van het ontbrekende retourlabel op! De monteur van Guidion heeft inderdaad een nieuw modem voor je besteld, alleen heeft de monteur het modem nooit aan je abonnement gekoppeld waardoor er geen retourcode naar je verzonden is. Omdat het te lang geleden is dat het modem bestelt is kan ik ook geen retourlabel voor je oproepen. Geen zorgen, als je het modem bij elk willekeurig DHL servicepunt inlevert helpen zij je graag om het pakket kosteloos naar ons retour te sturen. Zo kan je het pakket alsnog snel en gratis naar ons toe sturen.

Ik wil je alvast hartelijk bedanken voor het retourneren en ik wens je nog hele fijne feestdagen toe! 😃

Hoi Cal, dank je voor het oplossen van het ‘mysterie’!

Ben alvast begonnen met de voorjaarsschoonmaak en toen zag ik de doos met modem weer… Ik ga langs het DHL-servicepunt.

Fijne dagen!

Reputatie 7
Badge +4

Super, alvast hartelijk bedankt voor het retourneren @sorcerer23 en een mooi 2024! 😃

Reageer