Moet modem terugsturen, maar nog niets van monteur gehoord

  • 29 January 2024
  • 1 reactie
  • 33 Bekeken

Ik heb eind december een glasvezel abonnement afgesloten, nadat meerdere buren dit al hebben gedaan. Sindsdien niets van Guidion gehoord, alleen staat er in Odido dat ik eind januari/begin februari pas wordt aangesloten op glasvezel. Via Odido staat er ook dat ik nu binnen 10 dagen m’n oude modem op moet sturen, anders krijg ik een boete van 75 euro. Hoe werkt dit? De monteur installeert mn nieuwe modem toch of moet ik dat zelf alvast doen?

Cal van Odido 3 maanden geleden

Hoi @Nb2588. goed dat je aan de bel trekt, ik leg het graag van a-z aan je uit! Op dit moment is eerst de netwerkbeheerder Open Dutch Fiber aan zet. Zij zullen jou contacteren voor een afspraak met een aannemer om een glasvezelaansluiting bij je te installeren. Zodra de aannemer heeft gemeld dat de aansluiting helemaal in orde is en je glasvezellijn geactiveerd kan worden sturen wij proactief je pakket op en zorgen wij ervoor dat Guidion je contacteert voor een installatieafspraak. De monteur van Guidion installeert voor jou het modem en de glasvezel Media Converter.

Wat betreft het retourneren van het oude modem: ik zal ervoor zorgen dat de deadline wordt gezet op 9 maart, wat de uiterlijke datum is. Ik verwacht dat je ruimschoots voor 9 maart aangesloten zal worden, maar mocht er toch onverhoopt een probleem zijn tijdens het aansluiten dan kunnen wij er absoluut voor zorgen dat je niks hoeft te betalen voor het modem. Het enige is dat ik de herinneringsmails tot 9 maart niet kan tegenhouden. Beschouw deze e-mails alsjeblieft als niet-verzonden.

Geef het gerust aan als je nog andere vragen hebt, ik help je hier heel graag mee! 😃

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Nb2588. goed dat je aan de bel trekt, ik leg het graag van a-z aan je uit! Op dit moment is eerst de netwerkbeheerder Open Dutch Fiber aan zet. Zij zullen jou contacteren voor een afspraak met een aannemer om een glasvezelaansluiting bij je te installeren. Zodra de aannemer heeft gemeld dat de aansluiting helemaal in orde is en je glasvezellijn geactiveerd kan worden sturen wij proactief je pakket op en zorgen wij ervoor dat Guidion je contacteert voor een installatieafspraak. De monteur van Guidion installeert voor jou het modem en de glasvezel Media Converter.

Wat betreft het retourneren van het oude modem: ik zal ervoor zorgen dat de deadline wordt gezet op 9 maart, wat de uiterlijke datum is. Ik verwacht dat je ruimschoots voor 9 maart aangesloten zal worden, maar mocht er toch onverhoopt een probleem zijn tijdens het aansluiten dan kunnen wij er absoluut voor zorgen dat je niks hoeft te betalen voor het modem. Het enige is dat ik de herinneringsmails tot 9 maart niet kan tegenhouden. Beschouw deze e-mails alsjeblieft als niet-verzonden.

Geef het gerust aan als je nog andere vragen hebt, ik help je hier heel graag mee! 😃

Reageer