Montage Huawei ONT

  • 24 January 2024
  • 2 reacties
  • 107 Bekeken

Reputatie 4

Hi,

Als de Huwai ONT volgens de installatie voorschriften gemonteerd wordt, dan staan de opschriften op het kastje op zijn kop…. Hoe knullig is dat??? Je wilt het kastje niet ondersteboven monteren omdat er anders vuil in de connectoren kan komen…. zo raar…..
 

 

Teresa van Odido 3 maanden geleden

Welkom op onze Community! @paul1966 

Goed om te zien dat het ONT is geïnstalleerd! Ik ben het er mee eens dat dit er inderdaad raar uitziet. Echter kan op deze manier de bekabeling worden weggewerkt, zodat de kabels aansluiten op het modem dat (als het goed is) er onder komt te hangen. Dit kan verschillen per situatie/meterkast.

 

 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @paul1966 

Goed om te zien dat het ONT is geïnstalleerd! Ik ben het er mee eens dat dit er inderdaad raar uitziet. Echter kan op deze manier de bekabeling worden weggewerkt, zodat de kabels aansluiten op het modem dat (als het goed is) er onder komt te hangen. Dit kan verschillen per situatie/meterkast.

 

 

Reputatie 4

Welkom op onze Community! @paul1966 

Goed om te zien dat het ONT is geïnstalleerd! Ik ben het er mee eens dat dit er inderdaad raar uitziet. Echter kan op deze manier de bekabeling worden weggewerkt, zodat de kabels aansluiten op het modem dat (als het goed is) er onder komt te hangen. Dit kan verschillen per situatie/meterkast.

 

 

Beste Teresa,

Het is niet mijn ONT op de foto, hij zit nog in de doos.😉 ik heb slechts een foto gepakt waarop te zien hoe de Huawei gemonteerd is en hoe knullig het er vervolgens uit ziet.🙄
Ik lees hier op dit forum dat de ONT nog wel eens vervangen moet worden omdat die stuk is.
Als ik dan zie met “hoeveel aandacht” deze ONT gemaakt is  betwijfel ik het wel een deugelijk product kan zijn. 🙃
Ik zou liever mijn eigen SFP module en Draytek 2927F gebruiken maar de registratie daarvan is een ongeeffend pad en support heb je dan uiteraard niet.

Vriendelijke groet,

Paul

Reageer