Monteur buitendienst komt niet opdagen

  • 14 September 2023
  • 8 reacties
  • 207 Bekeken

Op 13 september zou de monteur langs komen om de glasvezel naar binnen te brengen helaas geen tijdstip door gekregen van ODIDO.Wel ontzettend veel mailtjes elke keer maar een duidelijk tijdstip ho maar.Dus maar een vrije dag opgenomen de hele dag zitten wachten en wat denk je niemand.Gebeld om 20.00 uur naar Odido wat denk je ook niemand thuis.De glasvezel kabel ligt al 3 maanden voor de deur.Vandaag weer een gebeld naar ODIDO staat op de website vanaf 08.00 bereikbaar en wat denk weer niemand aanwezig. Geachte ODIDO blijft dit nog lang duren anders wordt er hier helemaal geen kabel meer aangelegd

Tommie van Odido 7 maanden geleden

Hey @Freakazoid2023, welkom op onze Community!

We geven je graag wat meer duidelijkheid over je oplevering, echter kunnen we geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou je jouw klantnummer kunnen toevoegen? Dit lijkt op ABC12345 en is te vinden in Mijn Odido → Meer → Mijn gegevens, bovenaan de pagina. Alvast bedankt! 

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Freakazoid2023 ,

Als de FTU (glasvezel afwerk punt) nog niet in jouw woning aanwezig is, dan heeft Odido dat doorgegeven aan de netbeheerder in jouw regio. Dat kan zijn ODF, KPN networks, Delta etc. Deze netbeheerders leggen de infrastructuur aan waarbij Odido dan de vezel naar jouw huis gaat huren.

De afspraak voor het naar binnen brengen heb je dan met een aannemer van de netbeheerder gevraagd. Odido zelf heeft geen inzicht in agenda's van de netbeheerder. Als jij weet wie dat is bij jouw adres, dan kun je hen naar deze mislukte afspraak vragen. Anders kan een moderator je wel helpen met de juiste netbeheerder te vinden.

Hallo eric

De afspraak voor het naar binnen brengen van de glasvezel is niet door mij gedaan.Ik heb een email ontvangen van Odido met daarin: 
Zoals eerder met je afgesproken, plaatst onze netwerkpartner vandaag je nieuwe glasvezelaansluiting.

Dit zou plaats vinden op 13-09-2023 zo staat het in de email.

Ook staat hierboven Zoals eerder met je afgesproken dit klopt ook niet 

Dus ik weet niet wie de netwerk beheerder is en kan dus ook niets afspreken.

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Freakazoid2023 ,

Ja, die netwerk partner is dus de netbeheerder… Maar inderdaad, zo kun je er niets mee. Wacht hier even op een moderator, die kan zien wie in jouw gebied hiervoor verantwoordelijk is.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Freakazoid2023, welkom op onze Community!

We geven je graag wat meer duidelijkheid over je oplevering, echter kunnen we geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou je jouw klantnummer kunnen toevoegen? Dit lijkt op ABC12345 en is te vinden in Mijn Odido → Meer → Mijn gegevens, bovenaan de pagina. Alvast bedankt! 

XXXX is mijn nummer

Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Freakazoid2023 

Je klantnummer hier kan je hier beter verwijderen en in je community profiel invullen zodat hij alleen voor moderators zichtbaar is.

hoe verwijder je een bericht

 

Reputatie 7
Badge +14

@Freakazoid2023 De moderators zullen je klantnummer verwijderen.

 

Reageer