Monteur Guidion is niet gekomen

  • 22 September 2023
  • 1 reactie
  • 84 Bekeken

Hopelijk kan ik hier verder geholpen worden. Deze middag zou een monteur van Guidion langskomen, mijn partner heeft hiervoor een vrije dag opgenomen. Vervolgens kreeg ik een mail dat er niemand thuis was en dat ik mobiel onbereikbaar was. Er is gewoonweg niet aangebeld of gebeld en we hebben nu dus een hele dag opgeofferd voor niets. Vervolgens heeft mijn partner contact op genomen met Guidion, na een halfuur in de wachtrij krijgt ze te horen dat het vandaag niet meer lukt en dat ze met Odido moet bellen. Ik hoop dat hier een beter alternatief wordt geboden, aangezien dit geen fijn begin is van mijn overstap naar Odido.

Ishana van Odido 7 maanden geleden

Hoi @TVDM26, allereerst excuses voor de ervaring. Dit is zeker niet de bedoeling. Ik heb het direct nagekeken en ik had je graag een ander antwoord gegeven, maar ik kan de afspraak ook niet vervroegen. Er is op dit moment geen plek voor de komende dagen. Ik raad je aan om met de link van de afspraak in de gaten te houden of er een plekje vrijkomt. Zo kun je eerder aan de beurt komen! Nogmaals excuses hiervoor en ik wil benadrukken dat ik je reactie volledig begrijp. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @TVDM26, allereerst excuses voor de ervaring. Dit is zeker niet de bedoeling. Ik heb het direct nagekeken en ik had je graag een ander antwoord gegeven, maar ik kan de afspraak ook niet vervroegen. Er is op dit moment geen plek voor de komende dagen. Ik raad je aan om met de link van de afspraak in de gaten te houden of er een plekje vrijkomt. Zo kun je eerder aan de beurt komen! Nogmaals excuses hiervoor en ik wil benadrukken dat ik je reactie volledig begrijp. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana

Reageer