Beantwoord

Monteur heeft oude modem geinstalleerd

  • 24 October 2022
  • 5 reacties
  • 94 Bekeken

Hoi,

Mijn oude modem (draytek vigor 2132) is kapot gegaan. Hiervoor is een monteur geweest en die heeft een nieuwe modem ZYXEL-T50 geïnstalleerd.
Nu zie ik tot mijn verbazing op de site dat er een nieuwer model is, de ZYXEL-T54.

Ik heb de klantservice (KS) 2x gesproken voordat de monteur kwam. En gevraagd of de modem toegestuurd kon worden. Hierbij gaf de KS aan dat de monteur die meenam. De monteur moest komen om ook de Media Converter te installeren (wat ik kan begrijpen).

De monteur had dus een ouder model en de monteur gaf ook nog eens aan dat dat echt alleen voor noodgevallen is en dat T-mobile die altijd opstuurt (waar ik ook om gevraagd had). 

T-Mobile, waarom heb ik niet het nieuwste model gekregen? En kan ik die alsnog toegestuurd krijgen?

 

Greets Geert-Jan 

Ps: Nieuwer is niet altijd beter, maar in dit geval denk ik het wel ;)

icon

Beste antwoord door Waqqas 24 October 2022, 21:21

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @GeertJanWelink 

De Zyxel-T54 wordt voorlopig alleen geleverd bij nieuwe glasvezelaansluitingen, bij het wisselen van de router krijg je de Zyxel-T50.

Als het goed is krijg ik vandaag een nieuwe  glasvezelaansluiting, maar ook ik heb gewoon een t-50 gekregen. Of is dat omdat het glasvezel van KPN is?

Reputatie 6
Badge +3

Als het goed is krijg ik vandaag een nieuwe  glasvezelaansluiting, maar ook ik heb gewoon een t-50 gekregen. Of is dat omdat het glasvezel van KPN is?

Het is afhankelijk wanneer je het hebt aangevraagd. Alle aanvragen na een bepaalde datum krijgen de nieuwe T54. 

Reputatie 7
Badge +15

@Shilka 

Overstappers van Tele2 ontvangen ook een Zyxel-T50.

@Shilka

Overstappers van Tele2 ontvangen ook een Zyxel-T50.

Ah op die manier, helemaal duidelijk!

Reageer