Beantwoord

Monteur onverwachts uitgevallen van Guidion, geen internet!!

  • 28 February 2022
  • 23 reacties
  • 341 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Top Poster
  • 15 reacties

Dag,

 

Vandaag zou een monteur tussen 10:00 en 12:00 langskomen. Ik heb om 09:59 een sms ontvangen, waar staat dat de monteur onverwachts in uitgevallen en dat jullie op zoek zijn naar vervanging en z.s.m. contact zullen opnemen. Tot op heden heb ik niets vernomen. Ik ben hier absoluut niet blij mee want ik had ook andere plannen vandaag en nu is het onduidelijk wanneer de monteur langskomt. Daarnaast heb ik mijn oude provider opgezegd, wat vandaag eindigt dus als een monteur vandaag niet langskomt zit ik zonder internet. Dit is onacceptabel. Ik heb dus Guidion gebeld en een uur en 15 minuten in de wacht gestaan en uiteindelijlk een medewerker gesproken, die aangaf dat ze ook niet kan inzien wanneer de monteur kan langskomen, omdat ze een andere planning hebben. Hier heb ik ook totaal niets aan. Ik wil graag z.s.m. een reactie en eis een compensatie, indien de monteur vandaag niet langskomt. Ik ga namelijk niet betalen voor de dagen waar ik geen gebruik heb kunnen maken van internet.

 

icon

Beste antwoord door Seccie 28 February 2022, 13:39

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

23 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hi @zekib,

Ik kan me voorstellen dat het erg frustrerend is als een monteur onverwacht uitvalt.
Maak je geen zorgen, want zo lang de installatie nog niet volledig voltooid is (opgeleverd) zal er geen facturatie plaatsvinden. 

Ik ga proberen of ik je melding onder de aandacht kan brengen van de community moderators om te kijken wat er mogelijk is. 
 

Reputatie 7

Hi @zekib ,

Dank je wel voor je bericht en het aankaarten van de situatie. Dit is bij lange na niet de ervaring die wij voor ogen hebben, waarvoor mijn welgemeende excuses. Ik had graag direct de Guidion monteur direct weer aangestuurd, maar heb geen inzicht in de agenda van de monteurs. Guidion behoort hierbij de afspraak opnieuw in te plannen en daar is geen excuus voor. Ondanks dat er al contact is geweest, wil ik je daarom vragen om nogmaals contact op te nemen om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk kan worden aangesloten. Weet dat, zolang de verbinding nog niet is gerealiseerd, de facturatie nog niet van start gaat. Mocht de afspraak toch meer voeten in de aarde hebben, is het ook mogelijk om een tijdelijke bron van internet te regelen. Dit kan ik doen door middel van een Unlimited data voucher, waardoor een hotspot kan worden ingesteld. Ben je in het bezit van een T-Mobile of Tele2 SIM kaart? In dat geval maak ik het direct voor je in orde. Wil je mij dan een privébericht sturen? Dat kan door op mijn naam te drukken. Ik hoor het graag.

Reputatie 1

Hi @zekib,

Ik kan me voorstellen dat het erg frustrerend is als een monteur onverwacht uitvalt.
Maak je geen zorgen, want zo lang de installatie nog niet volledig voltooid is (opgeleverd) zal er geen facturatie plaatsvinden. 

Ik ga proberen of ik je melding onder de aandacht kan brengen van de community moderators om te kijken wat er mogelijk is. 
 

Dag, bedankt. Ik wacht het af.

Reputatie 1

Hi @zekib ,

Dank je wel voor je bericht en het aankaarten van de situatie. Dit is bij lange na niet de ervaring die wij voor ogen hebben, waarvoor mijn welgemeende excuses. Ik had graag direct de Guidion monteur direct weer aangestuurd, maar heb geen inzicht in de agenda van de monteurs. Guidion behoort hierbij de afspraak opnieuw in te plannen en daar is geen excuus voor. Ondanks dat er al contact is geweest, wil ik je daarom vragen om nogmaals contact op te nemen om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk kan worden aangesloten. Weet dat, zolang de verbinding nog niet is gerealiseerd, de facturatie nog niet van start gaat. Mocht de afspraak toch meer voeten in de aarde hebben, is het ook mogelijk om een tijdelijke bron van internet te regelen. Dit kan ik doen door middel van een Unlimited data voucher, waardoor een hotspot kan worden ingesteld. Ben je in het bezit van een T-Mobile of Tele2 SIM kaart? In dat geval maak ik het direct voor je in orde. Wil je mij dan een privébericht sturen? Dat kan door op mijn naam te drukken. Ik hoor het graag.

Dag, bedankt. Mij werd verteld dat ik rond 16:00 of 17:00 weer kon bellen mocht ik niets horen. Heb helaas geen T-Mobile of Tele2 simkaart. Kunnen jullie wellicht er 1 opsturen?

Reputatie 7

Hi @zekib ,

Natuurlijk is de mogelijkheid er om een eventueel een SIM kaart te vergoeden, maar dient deze wel zelf te worden aangeschaft. Ik wil daarbij wel eerst de terugkoppeling van Guidion af te wachten, zodat we weten waar jij aan toe bent. Ik heb goede hoop dat dit zo snel mogelijk alsnog kan worden gerealiseerd. Wil je ons op de hoogte houden? We horen het graag.

Reputatie 1

Hi @zekib ,

Natuurlijk is de mogelijkheid er om een eventueel een SIM kaart te vergoeden, maar dient deze wel zelf te worden aangeschaft. Ik wil daarbij wel eerst de terugkoppeling van Guidion af te wachten, zodat we weten waar jij aan toe bent. Ik heb goede hoop dat dit zo snel mogelijk alsnog kan worden gerealiseerd. Wil je ons op de hoogte houden? We horen het graag.

Helder, doe ik.

Reputatie 1

Hi @zekib ,

Natuurlijk is de mogelijkheid er om een eventueel een SIM kaart te vergoeden, maar dient deze wel zelf te worden aangeschaft. Ik wil daarbij wel eerst de terugkoppeling van Guidion af te wachten, zodat we weten waar jij aan toe bent. Ik heb goede hoop dat dit zo snel mogelijk alsnog kan worden gerealiseerd. Wil je ons op de hoogte houden? We horen het graag.

Helder, doe ik.

Dag @Boris , zojuist na 40+ min wachten heb ik met iemand van Guidion gesproken en zij geven aan dat ze monteurs niet kunnen bereiken en dus niet weten wanneer er een nieuwe afspraak wordt gepland. Ze konden niet aangeven wanneer ik het kon verwachten, totale onduidelijkheid. Dit is toch niet wat je van T-Mobile verwacht? Ik zit nu gewoon zonder internet en werk thuis.  Ik wil dan graag z.s.m. een simkaart verzonden krijgen, hoe verder? Hoe gaat de vergoeding? Welke simkaart moet ik bestellen (prepaid of?). Belachelijk dit.

Reputatie 7
Badge +15

@zekib 

Je kan gewoon een prepaid simkaart halen in de winkel, dat is de snelste optie 👍

Reputatie 1

@zekib

Je kan gewoon een prepaid simkaart halen in de winkel, dat is de snelste optie 👍

Oke en hoe gaat dan de vergoeding hiervan? 

Reputatie 7
Badge +15

@zekib 

Volgens mij is een foto maken van de kassabon wel voldoende, zo werd het geregeld in andere topics. Dan krijg je het bedrag terugbetaald of het wordt verrekend met de 1ste factuur.

Reputatie 1

@zekib

Volgens mij is een foto maken van de kassabon wel voldoende, zo werd het geregeld in andere topics. Dan krijg je het bedrag terugbetaald of het wordt verrekend met de 1ste factuur.

Prima, bedankt!

Reputatie 1

@Boris zie prive bericht voor simkaartdetails

Reputatie 1

Zou het vandaag nog lukken?

Reputatie 7
Badge +14

Zou het vandaag nog lukken?

Wat wil je vandaag nog werkend hebben? Er is soms nog een moderator in de avond, maar dat kan een ander zijn dan Boris 

Reputatie 1

@eric 

Zie eerdere bericht Boris

Mocht de afspraak toch meer voeten in de aarde hebben, is het ook mogelijk om een tijdelijke bron van internet te regelen. Dit kan ik doen door middel van een Unlimited data voucher, waardoor een hotspot kan worden ingesteld. Ben je in het bezit van een T-Mobile of Tele2 SIM kaart? In dat geval maak ik het direct voor je in orde. Wil je mij dan een privébericht sturen? Dat kan door op mijn naam te drukken. Ik hoor het graag.

 

Heb nu een prepaid simkaart gehaald. Wacht op unlimited data voucher

 

Reputatie 1

Gisteren helaas geen terugkoppeling gekregen, hoop vandaag wel @Boris en/of andere moderators. Verder nog niets vernomen van Guidion… 

Reputatie 1

Ik heb inmiddels een My T-Mobile account aangemaakt voor het prepaid nummer. Wacht nu op een voucher van de mods… 

Reputatie 7

Hi @zekib ,

Zoals ik in eerdere berichten heb aangegeven, wil ik eerst het contact met Guidion afwachten. Ik begrijp dat het niet snel genoeg kan, en heb daarom ook direct contact gezocht met Guidion om te kijken of we daarmee de afspraak kunnen vervroegen. Momenteel is deze mogelijkheid er niet en is het wachten op Guidion. Mijn welgemeende excuses. Ik ga daarop graag de SIM kaart en de voucher voor je regelen. Je kan een privébericht van mij verwachten. Ik hoop dat we snel meer duidelijkheid hebben met betrekking tot de Guidion afspraak. Houd de telefoon in de gaten! 

Reputatie 1

Dag @Boris Ter info, ik ben nu momenteel weer al langer dan een uur in de wacht om te vragen wanneer iemand nou langskomt. Dit is de derde keer dat ik met ze bel (met minimaal een uur wachttijd). Ik zit nu zonder internet met onduidelijkheid wanneer Guidion contact zal opnemen. Dus ik hoop z.s.m. de voucher te ontvangen. Prepaid simkaart is al gekocht, zie privebericht voor details en aankoopbewijs voor vergoeding. 

Reputatie 1

Dag @Boris Ter info, ik ben nu momenteel weer al langer dan een uur in de wacht om te vragen wanneer iemand nou langskomt. Dit is de derde keer dat ik met ze bel (met minimaal een uur wachttijd). Ik zit nu zonder internet met onduidelijkheid wanneer Guidion contact zal opnemen. Dus ik hoop z.s.m. de voucher te ontvangen. Prepaid simkaart is al gekocht, zie privebericht voor details en aankoopbewijs voor vergoeding. 

Dag @Boris voucher en creditering goedkeuring is inmiddels ontvangen en in werking. Ik heb in ieder geval tijdelijk internet. Erg bedankt hiervoor. Ik hou je op de hoogte m.b.t. Guidion. 

Reputatie 1

Dag @Boris Eindelijk bericht per mail van Guidion. Ze komen hopelijk morgen tussen 12:00 en 14:00 langs. Ik hou je op de hoogte. In ieder geval nogmaals bedankt tot zo ver. 

Reputatie 7

Heel fijn om te zien @zekib! Laat je ons weten hoe het bezoek is verlopen? We horen het graag van je. 

Reputatie 1

Dag @Boris zojuist is de monteur langsgekomen en heb verbinding. Erg bedankt voor het navragen en de snelle tijdelijke oplossing, top! Superusers ook bedankt:smile: