Beantwoord

monteur te laat

  • 26 June 2023
  • 3 reacties
  • 106 Bekeken

de montuer is te laat en t-mobile zou snel een nieuwe datum gevven maar dat is tot nu toe nog niet gedaan, en over twee dagen gaat de oude provider stoppen zo wat moet ik doen en het is glasvezel zo ik kan het zelf  niet installeren hoe moet ik dit handelen

icon

Beste antwoord door Waqqas 26 June 2023, 13:35

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @allenishier 

Je kan ook zelf bellen met Guidion op telefoonnummer 088 2000 151 om te kijken wat er mogelijk is.

 

020-3232766 → Dit is het gewijzigde telefoonnummer.

Reputatie 7
Badge +16

Moderator edit: Het telefoonnummer van Guidion is nu definitief gewijzigd naar 020-3232766.

Hallo Allenishier,

succes en sterkte. Bij mij was monteur langs geweest, maar stond geen signaal op de glasvezel. Hopelijk bij jou wel, maar ik hoop dat het sowieso allemaal lukt voordat je abonnement bij de andere provider stopt. Ik kon die opzegging (bij Ziggo) gelukkig ongedaan maken, maar heb niet veel vertrouwen meer in glasvezel van T-Mobile (of partners, want uiteindelijk is het een lijn van KPN of Open Dutch Fiber). Ze moeten dus vaak via een andere partij zaken regelen en dat gaat vaak vreselijk moeizaam. De monteur van Guidion is 2 weken geleden langs geweest, maar ik heb nog steeds geen internet, pffff...

 

Gr.

Arthur

Reageer