Dat kan! er zijn natuurlijk meer mensen die terug willen naar T-Mobile.
Je aanvraag kan wel pas in behandeling genomen worden als je huidige helemaal is opgeheven, in de praktijk zit er dan 3 tot 6 weken tussen.
Stoppen op de 31ste en beginnen op de 1ste gaat dus niet lukken.
Dat kan! er zijn natuurlijk meer mensen die terug willen naar T-Mobile.
Je aanvraag kan wel pas in behandeling genomen worden als je huidige helemaal is opgeheven, in de praktijk zit er dan 3 tot 6 weken tussen.
Stoppen op de 31ste en beginnen op de 1ste gaat dus niet lukken.
Dankjewel voor je reactie , gewaardeerd @.Hidden.nld👍
Dus er staat niks in de kleine lettertjes :van X aantal maanden oid .
Lees in je tag dat je "gewoon een medeklant" bent zou een moderator dit kunnen bevestigen ?
Allereerst natuurlijk hartstikke fijn om te lezen dat je ons zo mist, wij missen jou ook! Het klopt niet helemaal. Je kunt namelijk eigenlijk gewoon gelijk een nieuwe order plaatsen, gezien dit gewoon een heel nieuw klantnummer zal worden en je dus weer helemaal 'opnieuw' begint. De enige kans die er bestaat is dat er, omdat het op dezelfde naam en wellicht ook hetzelfde adres komt te staan, een obstructie op komt te staan. Dit om onze klanten onder andere te behoeden voor dubbele orders. Er wordt dan gecontroleerd of de nieuwe aanvraag wel klopt. Deze obstructie kan dan natuurlijk gewoon verwijderd worden, en de order zal dan helemaal prima doorlopen, geen enkel probleem! Mocht je nog meer vragen hebben, stel ze gerust!
Bedankt voor jouw antwoord! Zo kunnen we elkaar helpen. Zie het antwoord wat ik @Kid rock zojuist heb gegeven. Blijf vooral lekker actief op ons forum, hartstikke gezellig! 😀
Eigenlijk heb ik het antwoord van @Sander gekregen.
Maar als ik jou reactie zo lees is een nieuwe verbinding op het zelfde adres geen probleem en zal dit dus zonder downtime lukken. Daar gaan een aantal mensen blij van worden......
Als je na een beëindiging toch je Thuis abonnement wilt behouden (Yeah!), dan zullen we eerst proberen de annulering stop te zetten. Je huidige abonnement blijft dan behouden. Lukt dat niet, dan zul je tegen een downtime tussen de 3 en 6 weken aankijken. Eerst moet je oude abonnement volledig afgerond zijn voordat een nieuwe aanvraag gedaan kan worden. Je kunt niet simpelweg een overstap van Thuis 1 naar Thuis 2 maken. Zit je al bij een andere provider en je wilt weer terug naar Thuis, dan zul je zonder downtime gewoon weer kunnen overstappen naar Thuis. Geen probleem. Sterker nog: graag zelfs! Welkom terug.
Het is nu belangrijk om even snel te schakelen. Je wilt dus klant blijven bij ons, maar op dit moment loopt er een opzegging. Klopt dat? Dan is het beste om de opzegging stop te zetten, zodat je diensten blijft behouden. Een nieuw abonnement aanvragen, zorgt voor veel extra gedoe met apparatuur terugsturen en een tijd zonder diensten. Wil je mij aangeven in een privébericht wat je wensen zijn? Je kunt waarschijnlijk ook verlengen met allerlei nieuwe kortingen (yeah!).
PS. Ja klopt, meestal schrijven we rond de 21e van de maand de abonnementskosten af.
Zowel me mobiele abonnement als mijn thuis abonnement afgesloten daar volgens de regels/voorwaarden waar ik uitvoerig van tevoren naar heb geïnformeerd
zowel schriftelijk als telefonisch daar kan geen misverstand over bestaan.?
Wanneer kan mijn (nieuwe) bestelling in orde worden gemaakt ,
Goed dat we elkaar nog even gesproken hebben, want dit is wel een heel aparte situatie. Volgens mij is nu alles helder bij jou en bij mij!. Ik weet wat mij te doen staat en jij wat je te verwachten staat. Voor vragen ben ik altijd je aanspreekpunt, aangezien je het mij niet meer hoeft uit te leggen! 😉
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.