Negen maanden geleden was er brand in de benedenverdieping van het pand waarin ik woon. Tot die tijd had ik T-mobileThuis en dat werkte prima. Ik vertrok naar een tussenwoning, verhuisde m'n aansluiting mee, en ondertussen werd de woning gerenoveerd. Nu zijn we sinds een week weer terug in de woning. Netjes weer T-mobile mee terug verhuisd en vorige week zou er verbinding moeten zijn. Zou. Want het werkte niet.
Van het kastje naar de muur en weer heel veel keer terug, blijkt dat niemand zich hier verantwoordelijk voor voelt.
Eerst natuurlijk T-mobile gebeld. Elke dag, en heel veel tijd kwijtgeraakt. Uiteindelijk stuurden ze een monteur, maar die stelde vast dat er qua t-mobile geen probleem was. Het zou aan de KPN lijn liggen.
De volgende dag stond de KPN monteur op de stoep. Die constateerde dat het probleem niet in mijn appartement zit, maar ergens tussen voordeur en mijn appartement. In de gemeenschappelijke ruimte dus. Dat moet je woningbouwvereniging oplossen, zei hij, en vertrok.
De woningbouwvereniging heeft een elektricien langs gestuurd die een las heeft gerepareerd, maar dat heeft niet geholpen.
Mijn vraag is:
Hoe krijg ik dit opgelost en voor wie zijn de kosten?
Alvast bedankt voor reacties!
Beste antwoord door Hidden.nld
Bekijk origineel