Na meer dan 1 jaar nog steeds geen installatie van glasvezel!!

  • 26 September 2023
  • 1 reactie
  • 30 Bekeken

Beste Odido,

 

Ik had al een topic, omdat ik klaagde dat we na 4 maanden sinds de bestelling van internet en tv nog niks hadden vernomen. Nu zijn we meer dan 1 jaar verder!!

Ik had niet verwacht dat het zo ontzettend lang zou gaan duren voordat iemand van VW telecom contact met ons zouden opnemen om de glasvezel van buiten naar ons appartement op de 4de etage zou trekken. Ik heb zo ongeveer elke maand met zowel jullie als met VW telecom gesproken en letterlijk elke keer krijg ik te horen '’we gaan er achteraan, nog even geduld'’. 

Mijn geduld is nu zo langzamerhand wel op aan het raken. Als jullie meer dan 1 jaar nodig hebben om een appartement aan te sluiten op jullie netwerk dan gaat er ergens iets mis. 

Ik zou graag een oplossing willen of anders een regeling waarin we maar het hele traject stoppen als jullie toch niet kunnen leveren. 

 

En misschien goed om geen klanten te misleiden met levering binnen 4 dagen.. 

Cal van Odido 7 maanden geleden

Hoi @AntonioAngels, heel graag had ik je een concretere update gegeven, alleen zie ik ook nog geen update terug van Volker Wessels over de planning. Daarom heb ik onze glasvezelafdeling verzocht om wederom Volker Wessels achterna te zitten.

Ik hoop heel erg dat ik je hiermee ditmaal een duidelijker tijdspad kan geven, ik zie je heel graag snel genieten!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @AntonioAngels, heel graag had ik je een concretere update gegeven, alleen zie ik ook nog geen update terug van Volker Wessels over de planning. Daarom heb ik onze glasvezelafdeling verzocht om wederom Volker Wessels achterna te zitten.

Ik hoop heel erg dat ik je hiermee ditmaal een duidelijker tijdspad kan geven, ik zie je heel graag snel genieten!

Reageer