Beantwoord

Na overstap naar t-mobile geen verbinding en vervolgens wordt toch een bedrag in rekening gebracht na opzegging

  • 1 November 2022
  • 7 reacties
  • 170 Bekeken

Na de overstap naar glasvezel van t-mobile geen verbinding gehad. 
Eerst was het guidion die geen toegang kreeg tot de wijkcentrale. Daarna zou kpn moeten komen om een omzetting te doen in de wijkcentrale. Dit is gebeurt waarna is gebleken dat t-mobile het signaal naar de verkeerde poort had gestuurd dus kpn was klaar en heeft alles weer teruggestuurd naar t-mobile. 
Vervolgens zou guidion weer aangestuurd worden. 
Dit heeft zo 11 dagen en 9 a 10 telefoontjes met de klantenservice geduurd met de nodige wachttijd. 
In de tussentijd heb ik unlimited Internet gekregen via vouchers maar aangezien ik geen mobiel heb van t-mobile heb ik ook 2 prepaid simkaarten moeten aanschaffen om toch internet thuis te kunnen hebben aangezien wij ook tv kijken via een app op Apple TV. 
Kinderen moesten ook online huiswerk maken. 
Na 11 dagen heb ik gebruik gemaakt van mijn herroepingsrecht en heb ik kosteloos het abonnement opgezegd aangezien t-mobile in gebreke is gebleven en mij geen internet heeft geleverd. 
Er is overeengekomen via de klantenservice om de kosten van de simkaarten te crediteren via de volgende en tevens laatste rekening. 
Vervolgens is op de laatste dag van de overeenkomst het modem teruggestuurd en ontvangen door t-mobile. 
T-mobile is niet bereikbaar via mail dus de ingebrekestelling heb ik dan ook telefonisch moeten doen. 
Na dit alles ben ik van mening dat er een bedrag naar mij overgemaakt moet worden omdat ik kosten heb gemaakt om toch internet thuis te kunnen hebben en die creditnota is ook gemaakt en is mij een bevestiging van toegemaild. 
Tot mijn verbazing wordt er afgelopen vrijdag een bedrag afgeschreven van mijn rekening. 
Deze heb ik teruggeboekt omdat ik van mening ben dat ik niet hoef te betalen voor iets wat nooit gewerkt heeft en dit is ook meerdere maken bevestigd door medewerkers van de klantenservice. 
Daarna komt er een bericht dat ik dien te betalen binnen 14 dagen anders komen er 15 euro kosten bij voor buitengerechtelijke incassokosten. 
Vervolgens weer bellen met de klantenservice en word 2 keer doorverbonden en vervolgens na 1,5 uur! wordt de verbinding verbroken. 
Mijn oproep aan t-mobile is om dit op te lossen. 
 

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 1 November 2022, 11:49

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Duncan236,

Bedankt voor jouw uitgebreide verhaal en jammer om te horen dat de oplevering zo in de soep is gelopen, ik had heel graag gezien dat je meteen van ons glasvezel Internet kon genieten.

Sorry dat het nu mis gaat met de rekeningen. Maak je daar maar geen enkele zorgen meer om, ik ga het in één klap voor je oplossen! Je zal géén herinneringen meer van ons krijgen en ik zal ervoor zorgen dat er een verrekening plaatsvindt voor de abonnementskosten.

Ik ga hier voor je achteraan zodat alles helemaal goed voor je verloopt!

We zijn inmiddels weer een paar weken verder en heb nog steeds geen creditering ontvangen. 
Dat er zoveel mis kan gaan bij een bedrijf vind ik ongelofelijk. 
Wanneer kan ik de betaling verwachten?

Reputatie 7

Hi @Duncan236, ik had gehoopt dat dit helemaal goed was gegaan - excuses hiervoor! Goed dat je hiervoor aan de bel trekt, want zo heb ik meteen met je mee kunnen kijken. Ik heb voor de zekerheid aangeklopt bij één van onze finance specialisten, omdat ik zeker wil dat het dit keer goed gaat. Zodra hij mij heeft voorzien van een concreet antwoord, dan deel ik die terugkoppeling met je. Ik wil dit namelijk rechtzetten. 

Reputatie 7

Hi @Duncan236, ik wil je laten weten dat ik een terugkoppeling heb gekregen van de specialist! Er is een tijdelijke bug waardoor inactieve klanten met een bedrag op account wat minder dan 50 euro is, geen uitbetaling krijgen. Ik heb om deze reden een verzoek ingediend bij een andere afdeling, zodat dit ook bij jou zo snel mogelijk verholpen gaat worden. Deze afdeling zal handmatig dit bedrag in orde maken. Dit was dus de reden dat je het bedrag nog niet hebt ontvangen. Maar weet dat we er alles aan gaan doen dat je dit zo snel mogelijk op jouw rekening krijgt. Voor nu wil ik je een heel mooi weekend wensen! 🎄

Hallo Lisa,

de installatie is nu 2.5 maanden geleden en nog steeds is dit niet afgerond! Wij hebben kosten gemaakt omdat t-mobile heeft verzaakt om ons te voorzien in een werkende verbinding thuis. Dit heeft veel stress en ongemak veroorzaakt. U wilt dit graag rechtzetten zoals u zegt maar dat is nu nog steeds niet gebeurd. Nogmaals de vraag wanneer wordt de betaling gedaan zodat dit alles afgesloten kan worden?

Reputatie 7
Badge +8

@Duncan236 Mijn collega Lisa heeft een verzoek ingediend voor een handmatige betaling. Deze handmatige betalingen worden op donderdagen verwerkt en de week erop uitbetaald. Omdat de handmatige betaling op vrijdag erin is gezet, zal dit aankomende donderdag verwerkt worden en volgende week uitbetaald worden en staat het op jouw rekening. Weet je zo voldoende?

Reputatie 7

Hi @Duncan236, ik heb goed nieuws! Vanochtend kreeg ik de te horen dat de handmatige betaling terugbetaling is aangemaakt. Ik wil je alvast hele fijne feestdagen wensen en bedanken voor jouw geduld! 🎄

Reageer