Beantwoord

Niet nakomen afspraak mobteur

  • 28 August 2023
  • 1 reactie
  • 42 Bekeken

Zit sinds 24 augustus zonder glasvezel signaal vanuit het wijkstation. Media converter LOS knippert. Alles zelf al geprobeerd.

 

Vandaag (maandag) zou de monteur komen. Ik krijg uur in het tijdvlak dat de monteur zou komen een sms dat deze niet komt. 

Ik bel vervolgens met gideon en die zeggen doodleuk; " ja erg vervelend, u bent vrijdag mogelijk pas aan de beurt"

Ik ben in staat om nu naar dat wijkstation te lopen en deze te openen om zelf de connecties te controleren.

Wat zijn mijn rechten in deze kwestie? In de mail van gideon staat namelijk een interessante zin: afspraak is afspraak en bij geen gehoor zijn er kosten aan verbonden.

Waar kan ik deze kosten claimen? Dag vrij van werk genomen en ik heb nog steeds geen werkend product.

 

*inmiddels nieuwe afspraak as woensdag. Nog steeds belachelijk lang maargoed...

 

Mvg 

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 29 August 2023, 10:51

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +5

Hi @TD0252, mijn oprechte excuses! Een monteur kan door verschillende redenen uitvallen, echter is Guidion verplicht direct een afspraak met je in te plannen binnen 48 uur. Ik pak dit dan ook meteen op met Guidion als feedback, want dit mag niet gebeuren. Dank voor het doorgeven. Ik kan de afspraak voor morgen nu niet versnellen, maar ik neem dit zeker mee. Om sorry te zeggen heb ik iets naar je toegestuurd, dit komt vermoedelijk morgen of overmorgen bij je aan! 😊

Reageer