nieuw modem op Glasvezel

  • 1 January 2024
  • 11 reacties
  • 136 Bekeken

Reputatie 1

een email gekregen dat ik (ivm glasvezel) een nieuwe modem heb ontvangen en dat ik de oude moet terug sturen maar ik heb nog geen nieuwe en nog steeds geen glasvezel wat nu?


11 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @gewoondre, het installatiepakket inclusief nieuwer modem zal vanaf morgen doorgestuurd en aangemeld worden bij ons distributiecentrum. Dit betekent dat je uiterlijk aanstaande maandag het nieuwe pakket ontvangt. Vanaf dat moment gaat de retour-periode pas in en hoef je het vorige modem pas in te leveren. Daar heb je in totaal 30 dagen de tijd voor. Mocht je het nieuwere modem straks in ontvangst hebben genomen en je wilt niet wachten met de officiële retourmelding: breng het modem en toebehoren naar een afleverpunt, zorg ervoor dat je een verzendbewijs ontvangt en deel die met mij in dit topic, dan meld ik het oude modem alvast af zodat je niet tegen een onverwachte boete of waarschuwing aanloopt. 

Gelukkig nieuwjaar! 🎉✨

Reputatie 1

hoi hoi het installatiepakket voor glasvezel ontvangen moet ik nu wachten dat er een afspraak voor de monteur wordt gemaakt of moet ik zelf de afspraak maken? mvg dre

Reputatie 6
Badge +2

@gewoondre Super om te lezen dat je het installatiepakket binnen hebt! 😀 Ik zie dat er nog geen monteur is aangestuurd. Ik heb direct een verzoek bij mijn collega’s ingediend om dit alsnog zo snel mogelijk te doen, zodat jij een afspraak kunt inplannen. Je krijgt hierover een e-mail ter bevestiging. 

Reputatie 1

heb dezelfde dag een email ontvangen dat ik binnen 3 dagen iets zou horen helaas tot op heden nog niets gehoord …..heb in de afgelopen maanden al zoveel mensen binnen en buiten gehad en nog heb ik het niet

 

Reputatie 1

????????

 

Reputatie 7
Badge +14

@gewoondre  Het heeft geen zin om te bumpen en dat is tegen de regels,  Als je aan de beurt bent krijg je antwoord.

Ook is het niet toegestaan om in verschillende topics dezelfde vraag te stellen. Het helpt niet. Sorry! Elke nieuwe topic komt onder aan de lijst binnen dat schiet dus ook niet op.

Wat ik kan doen is om dit topic extra onder de aandacht van de moderators te brengen. Geen garantie maar ga mijn best doen!  Ondertussen kan jij in de DHL topic kijken of er al iets onderweg is?

MVG

Reputatie 1

ik weet niet echt hoe het hier werkt sorry …. maar aan dhl heb ik niets ik heb namelijk alles al liggen hier (ontvangen) het gaat over de afspraak om het aan te sluiten

Reputatie 7
Badge +14

@gewoondre Sorry is zeker niet nodig, het is altijd even je weg zoeken.

Bovendien is het ook nog eens mijn fout, ik heb het niet goed begrepen.
Heb je nog geen mail ontvangen om een afspraak te maken? (Ook niet in je spambox) 

Hopelijk reageren de moderators zodat ze je verder kunnen helpen.

 

Reputatie 1

nee helaas niet want hou dat juist goed in de gaten …. nou hopelijk reageren ze dan idd grt dre

Reputatie 6
Badge +2

@gewoondre Ik heb inmiddels een terugkoppeling ontvangen. Er is nog geen monteur van Guidion aangestuurd, omdat jouw aansluiting nog gepached moet worden in de wijkcentrale. Zodra dit is gebeurd wordt Guidion direct aangestuurd en kun je een afspraak inplannen. Wanneer dit precies is, kan ik nog niet inzien. 

Reputatie 1

dankjewel we wachten weer af grt dre

 

Reageer