Beantwoord

Nieuw vast internet abonnement niet zichtbaar in account

  • 6 September 2023
  • 7 reacties
  • 159 Bekeken

Hallo Odido,

 

Ik kan jullie niet bereiken via chat of telefoon, dus misschien dat dit werkt:

Ik heb een nieuw abonnement bij jullie afgesloten voor een ander huisadres (verhuis ik binnenkort naar toe), maar kan het kloppen dat ik deze niet in mijn Odido account zie staan omdat het een ander adres is?

 

Ik zie alleen een eerder door mij geannuleerd abonnement staan.

 

Kan deze eventueel alsnog aan mijn account worden toegevoegd? Ik heb hetzelfde mailadres gebruikt :)

 

Groet,

Robin

icon

Beste antwoord door robinsl 8 September 2023, 15:22

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @robinsl, welkom op onze Community!

Dat heb je inderdaad goed begrepen. Je dient je abonnement opnieuw te koppelen omdat je naar een nieuw adres gaat. Omdat je hetzelfde e-mailadres wilt gebruiken moet ik eerst je oude abonnement ontkoppelen. Dit heb ik zojuist gedaan, als je nu inlogt dan staat er geen abonnement. Koppel je nieuwe abonnement met je nieuwe adresgegevens en dan kan je je huidige abonnement inzien! 

Hey @robinsl, welkom op onze Community!

Dat heb je inderdaad goed begrepen. Je dient je abonnement opnieuw te koppelen omdat je naar een nieuw adres gaat. Omdat je hetzelfde e-mailadres wilt gebruiken moet ik eerst je oude abonnement ontkoppelen. Dit heb ik zojuist gedaan, als je nu inlogt dan staat er geen abonnement. Koppel je nieuwe abonnement met je nieuwe adresgegevens en dan kan je je huidige abonnement inzien! 

Bedankt! Bestelling is nu gekoppeld, maar bij mijn huidige mobiele abonnement krijg ik alleen wel een foutmelding ("er is een fout opgetreden"). Dus kan die niet koppelen. Kan dit komen omdat mijn mobiele abonnement nog op mijn huidige adres staat ingeschreven, waar ik nog even woon?

Reputatie 7
Badge +9

Hey @robinsl, de adressen dienen inderdaad hetzelfde te zijn, anders is het koppelen helemaal niet mogelijk.  

Hey @robinsl, de adressen dienen inderdaad hetzelfde te zijn, anders is het koppelen helemaal niet mogelijk.  

Maar is er dan een andere mogelijkheid waarbij ik de status van mijn bestelling kan volgen op het nieuwe adres, terwijl ik in de app nog wel mijn mobiele internet gebruik op mijn huidige adres kan inzien?

Reputatie 7
Badge +9

Hey @robinsl, je kunt gemakkelijk in de app je adres veranderen van je mobiele abonnement. Daarna zou je het moeten kunnen koppelen. Lukt het daarna nog niet? Trek dan nog een keer aan de bel, dan ontkoppel ik je abonnement en als je ze dan opnieuw koppelt moet het goed komen! 

Hey @robinsl, je kunt gemakkelijk in de app je adres veranderen van je mobiele abonnement. Daarna zou je het moeten kunnen koppelen. Lukt het daarna nog niet? Trek dan nog een keer aan de bel, dan ontkoppel ik je abonnement en als je ze dan opnieuw koppelt moet het goed komen! 

Oké, bedankt. Ik verander het adres nu nog niet, omdat ik er pas over een paar maanden ga wonen. Maar zolang ik telkens een ander account kan koppelen om de status van de bestelling bij te houden, dan is dat prima.

Bedankt voor de reacties.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @robinsl, dat is helemaal prima. Laat je het weten als je er nog niet uitkomt als je gaat verhuizen? We helpen je namelijk graag! Succes met de verhuizing alvast. 

Reageer