nieuwe huis glasvezel

  • 26 December 2023
  • 3 reacties
  • 37 Bekeken

hello,

ik woon nu in een nieuwe huis. ik wil internet van odido daar. maar het aansluitdatum is veel te lang 11-01-2024. kan ik koper gebruiken en glasvezel later?

Cal van Odido 4 maanden geleden

Hoi @nyfaria204, allereerst van harte gefeliciteerd met je nieuwe thuis! 😃 Heel graag had ik je tot die tijd koperinternet gegeven, alleen schakelt de netwerkbeheerder KPN in heel veel gebieden het kopernet uit (of staan ze geen nieuwe aansluitingen toe) als er glasvezel ligt. Op dit moment heb je jouw Community account nog niet gekoppeld aan je Internet + TV abonnement, alleen wil ik desondanks graag voor je nakijken wat de mogelijkheden zijn. Je kan jouw klantnummer hier toevoegen aan je profiel. Dit lijkt op ABC12345 en kun je vinden in een e-mail of in Mijn Odido.

Ik ben benieuwd, ik denk heel graag met je mee! 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @nyfaria204, allereerst van harte gefeliciteerd met je nieuwe thuis! 😃 Heel graag had ik je tot die tijd koperinternet gegeven, alleen schakelt de netwerkbeheerder KPN in heel veel gebieden het kopernet uit (of staan ze geen nieuwe aansluitingen toe) als er glasvezel ligt. Op dit moment heb je jouw Community account nog niet gekoppeld aan je Internet + TV abonnement, alleen wil ik desondanks graag voor je nakijken wat de mogelijkheden zijn. Je kan jouw klantnummer hier toevoegen aan je profiel. Dit lijkt op ABC12345 en kun je vinden in een e-mail of in Mijn Odido.

Ik ben benieuwd, ik denk heel graag met je mee! 

hi,

ik wil niet dat doen, ik woon in de haag scheveningen, is er koper daar aan of afgezet

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @nyfaria204, ik wil je graag van de juiste informatie voorzien! Dit kan per buurt verschillen en daarom heb ik je klantnummer of postcode en huisnummer nodig om het na te kijken. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je alvast een fijne jaarwisseling! ✨ Groetjes, Ishana

Reageer