Beantwoord

Nieuwe klant nog geen internet

  • 4 November 2022
  • 7 reacties
  • 172 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Alles is geïnstalleerd en nu maar wachten tot de media convertor het weer doet.

Eventjes de klanten desk bellen nu dat geeft meteen al veel vertrouwen in T mobile (de wachttijd duurt langer dan je gewend bent) ja hoor NA EEN HALF UUR eindelijk contact met de helpdesk  nou dat geeft al meteen veel vertrouwen als nieuwe klant. Ben nu dan ook benieuwd hoe zo lang de wachttijd wordt voor de monteur voor de mediaconvertor, je weet wel waar het rode lampje knippert, een weekje of 10 veel vertrouwen heb ik nu al niet meer in. 

MAAR GELUKKIG HEB IK NOG ZIGGO HET IS WEL GEEN GALSVEZEL MAAR HET WERKT TEN MINSTE ik betaal wel weer een mand langer het volle bedrag Ach ja in deze dure tijden maakt dat ook niets meer uit.

Ik hoop dat T mobile mijn in de toekomst nog een beetje vertrouwen kan geven op dit moment is het een matig 2 die ik t mobile geef

 

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 4 November 2022, 11:50

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @johnbru 

Je hebt een Huawei mediaconverter waarop het LOS lampje langzaam knippert (geen signaal)?

In ieder geval hoef je nu nog niet voor T-Mobile te betalen omdat je contract pas ingaat wanneer er werkend internet is. Heb je verder gebruik gemaakt van de overstapservice? Daarmee schuift de einddatum van Ziggo steeds op totdat je werkend internet bij T-Mobile hebt.

Ja maar ik weet nog steeds wanneer die monteur langs komt om het te repareren

Waarom wordt er niet meteen door jullie een  afspraak gemaakt met die monteur zodat ik weet waar  ik aan toe ben.

Lees ik alle berichten hierover dan wordt ik niet vrolijk van dan kan het wel volgend jaar worden voordat alles het doet.

 

Reputatie 7

Hi @johnbru, welkom op de T-Mobile voor thuis Community! Hartstikke goed dat je via deze weg aan de bel trekt. Ik had heel erg gehoopt dat jij met jouw abonnement van een vlekkeloze start kon genieten. Excuses voor deze ervaring. Ik wilde meteen met je mee kijken om jou hierbij te helpen, maar aan de hand van jouw e-mailadres kom ik niet op je abonnement uit. Kun je mij een privébericht sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan ga ik op onderzoek voor je uit en ga ik mijn uiterste best doen om jou zo snel mogelijk online krijgen! 🍀

Ja en nu is het wachten op de glasvezel expert je weel de mannen die alles verkeerd hebben aangesloten of kabels verkeerd hebben aangesloten.

Dit is ook zo´n leuk systeem. Eerst komt er een voor controle voor de media convertor, niet goed verbonden. Monteur nummer 1 kan er verder niets meer aan doen Oke dan is het wachten op monteur twee en wanneer die komt weet je niet, afspraak wordt er niet gemaakt staat in een keer voor de deur, dus mag je hopen dat je thuis bent ja anders kan nog wel lang duren voordat je internet hebt.

T mobile probeert het goed te doen jammer dat de samenwerking met de derden volgens mij nogal wazig verloopt. De een weet volgens mij niet wat de ander doet.

Voorlopig zal ik deze status wel houden 

Benieuwd hoe zo lang dat gaat duren. Of het lukt in deze week.

 

 

 

Reputatie 7

Hi @johnbru, heel fijn dat je via een privébericht jouw gegevens kon doorzetten - merci daarvoor! Zojuist heb ik een status update voor je opgevraagd, omdat ik zeker wil weten dat ik de juiste informatie met je deel. Mijn collega zal hier zo snel mogelijk op terugkomen. Ze gaan of zelf deze update met jou delen of spelen de informatie naar mij door, zodat ik het via deze weg aan je kan laten weten. Hoe dan ook: we gaan hier voor je achteraan en ik kom hier zo snel mogelijk bij je op terug. Ik wil je namelijk graag meer duidelijkheid geven. 

Reputatie 7

Hi @johnbru, ik wil je graag laten weten dat mijn collega's achter de schermen een update binnen hebben gekregen van Open Dutch Fiber! Mijn collega's probeerden een update los te peuteren bij hen en hebben aangegeven dat ze willen dat het proces zo snel mogelijk door gaat lopen. Bij ODF hebben ze nu laten weten dat gaan ze jouw order dagelijks chasen en dat ze het laten weten als er een update doorkomt. Ik hoop dus dat dit snel iets concreets oplevert, zodat ik dit met jou kan delen. 

Reputatie 7

Hi @johnbru, ik werd ontzettend blij van de update dat de installatie succesvol is verlopen en dat je inmiddels online bent! 💪 Kun je dit bevestigen? Ik hoor het graag van je. 

Reageer