Nieuwe TV box 28 NOV 2023

  • 29 December 2023
  • 3 reacties
  • 44 Bekeken

Hallo, 

Ik was eigenlijk op zoek naar een andere klantenservice contact via email of een supervisor daar ik niet eruit kom met de klantenservice. Misschien dat de community operator me kan helpen? 

Op 28 dec is bij mij alles geïnstalleerd internet en wifi. De monteur melde mij dat er een nieuwe TV box is echter heb ik de oude ontvangen. Op 28nov is de nieuwe TV box aangekondigd op de website zie ik en op 1 dec heb in mijn pakket ontvangen. Installatie was echter pas mogelijk rond de kerstdagen. Jullie versturen het pakket 2 wkn voor installatie is de standaard. In dit geval was dat pakket al ruime tijd in mijn bezit wat natuurlijk fijn is voor installatie. Was dit om de oude systemen zo te kunnen lozen? We staan voor je klaar behalve als je onder een actieperiode valt heb ik zojuist begrepen via de telefoon?! Wil ik een nieuwe TV box moet ik de actie periode afwachten of ik moet alles opzeggen en retour sturen en opnieuw afsluiten? Pardon, ik ben een nieuwe klant en ik wil gewoon de nieuwste apparatuur die aangekondigd word op de site ook hebben bij een nieuw abonnement. Het is de omgekeerde wereld dat ik alles op moet zeggen en vervolgens opnieuw een aanvraag moet doen tegen hogere kosten.  Jullie hadden ook pas 2 wkn van te voren pakket kunnen versturen. Zat deze er dan wel in? Dit was het antwoord in navraag van een supervisor dat de systemen dit niet kunnen verwerken? Er kan altijd in oplossingen worden gedacht en systemen via een andere weg overrulen. De berichtgeving over Odido zijn nogal negatief de laatste tijd in het nieuws. Mijn eerste indruk nu kan ik me daar bij aansluiten. 

 

Ik hoor graag hoe Odido voor me klaar staat als nieuwe klant?!

 

Met vriendelijke groet, 

 

Mickel Verzantvoort 

Cal van Odido 4 maanden geleden

Hoi @Mike1981, fijn dat je aanklopt, het is geen enkel probleem om je TV Box om te wisselen naar een nieuwe Mediabox! Daarom heb ik direct de handen uit de mouwen gestoken en ik stuur je snel een nieuwe Mediabox op. Voor de huidige TV Box ontvang je een DHL QR code per e-mail waarmee je gratis de TV Box kan retourneren.

Ik wens je erg veel kijkplezier met de Mediabox en een heel mooi 2024 toe! 😃

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Mike1981, fijn dat je aanklopt, het is geen enkel probleem om je TV Box om te wisselen naar een nieuwe Mediabox! Daarom heb ik direct de handen uit de mouwen gestoken en ik stuur je snel een nieuwe Mediabox op. Voor de huidige TV Box ontvang je een DHL QR code per e-mail waarmee je gratis de TV Box kan retourneren.

Ik wens je erg veel kijkplezier met de Mediabox en een heel mooi 2024 toe! 😃

@Cal van Odido wat een fantastisch nieuws! Gister heel de middag al mee bezig geweest via de "klantenservice" en FB zonder resultaat! Jij begrijpt het tenminste. Zo zie je maar de community rocks! Fijne jaarwisseling! 

Reputatie 7
Badge +4

Heel graag gedaan @Mike1981! Jij ook bedankt voor je leuke reactie, ik wens je een prachtige jaarwisseling! 😊

Reageer