Beantwoord

Nog steeds geen Internet ook geen Vaste lijn

  • 28 December 2023
  • 7 reacties
  • 99 Bekeken

Gisteravond om 19.00 pm kwam de monteur alles aan gesloten maar tot heden nog steeds geen internet tv en telefonie
Komt omdat de lijn pop patch nog niet verbonden van uit Delta naar mijn huis
Daar over gebeld er zijn al vier spoed tickets uit verzonden wordt er gezegd
Maar niets
Kom aan zeg ik betaal voor een juiste installatie en verbinding
Ik nog dit een niet goede service
als je twee weken alles besteld heeft 27 dec 2023 alles binnen hebt en aan gesloten wordt door een monteur
Dan mag je toch verwachten dat binnen 12 uur alles werkt
en niet via hun 7dagen hotspot ticket moet blijven werken
Kom aan doe iets

icon

Beste antwoord door Redcheesehead 1 January 2024, 10:06

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Redcheesehead, goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Ik heb het meteen nagekeken en het is inmiddels doorgezet naar de technische dienst. Ook is aangegeven dat er op 05-01-2024 gepatcht zal worden. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een fijne jaarwisseling! ✨ Groetjes, Ishana

sorry dit is niet acceptabel
De aansluiting was 27 dec 2023  en hoort dan ook volledig te werken
Niet pas op 5 jan 2024
Ik verwacht nu ook dat het binnen nu en een paar uur wordt op gelost
De afspraak was zeer duidelijk de patch had voor de aansluiting moeten plaats vinden
Niet er na
Dus is er een in gebreke stelling van uit Odido 's kant
Zorg dat ik vandaag de juiste aansluiting heeft
Anders dan leg ik bij u een kosten factuur neer voor alle kosten die ik nu moet maken via een hotspot en andere manier van internetten
 

Kijk wat een excuus er iedere keer is

Fleur (28-12-2023 16:32:27): Hallo, ik ben Fleur. Wat kan ik voor je doen vandaag?
Ik (28-12-2023 16:34:04): Goedemiddag Fleur
Het is nu bijna 24 uur geleden dat ik ben aan gesloten maar tot heden geen tv geen internet geen vaste telefonie
Er schijnt geen pop up patch
Ik (28-12-2023 16:34:12): te zijn
Fleur (28-12-2023 16:34:40): Hoi Rebecca, goedenmiddag ik kijk graag met je mee.
Fleur (28-12-2023 16:34:47): Mag ik ter verificatie van de ID check de geboortedatum en de laatste vier cijfers van het IBAN nummer?
Ik (28-12-2023 16:34:50): Ik werk nu via een hotspot van jullie maar ook dat is niet fijn
Ik (28-12-2023 16:35:19): 27-08-1971 7318
Fleur (28-12-2023 16:36:33): Dankjewel, ik zie inderdaad terug wat je zegt. Helaas kunnen wij hierin niet veel meer betekenen, de netwerkbeheerder heeft aangegeven patch op 05-01-2024, wel erg jammer dat dit niet eerder kan maar hierin hebben wij geen andere opties mogelijk. We zijn hierin afhankelijk van hen.
Ik (28-12-2023 16:38:17): en
Ik (28-12-2023 16:38:43): aar dat is niet de afspraak die wij gemaakt hebben
Fleur (28-12-2023 16:39:25): Wij hebben jouw wensdatum doorgegeven aan de netwerkbeheerder > 27-12-2023, wij geven dit ook door aan de netwerkbeheerder maar hier hebben zij zich helaas niet aan kunnen houden.
Ik (28-12-2023 16:39:47): wij hebben de afspraak gemaakt voor aan sluiting op 27 dec niet 05 jan niet
Fleur (28-12-2023 16:40:15): Daar kunnen wij dan niets anders mee doen, er is helaas een monteurstekort in Nederland waardoor dit vaker voorkomt. Nu zeker met de drukte van de feestdagen. We hebben als tijdelijke oplossing de vouchers en je hoeft uiteraard niet te betalen voor de diensten tot dat het werkt.
Ik (28-12-2023 16:40:24): dit was niert mijn wens datum maar de werkelijke datum die ik telefonisch maakte bij de aanvraag
Ik (28-12-2023 16:40:58): fleur ik heb niet eens telefonie  bedrijven kunnen mij niet bereiken ik verlies geld
Ik (28-12-2023 16:41:11): hier moeten jullie wat aan doen direct
Ik (28-12-2023 16:41:45): de oorspronkelijke afspraak was simpel aansluiting op 27 dec
Fleur (28-12-2023 16:42:18): In dat geval kun je beter een zakelijk abonnement afsluiten, daar hebben ze meer opties met spoed en aansprankelijkheid voor bedrijven gebeuren maar daar beschikt particulier niet over.
Ik (28-12-2023 16:42:22): ik kom ook mensen te kort maar ik los het op dart verwacht ik van jullie nu ook
Ik (28-12-2023 16:42:46): at wilde ik ook maar jullie konden de tv systeem niet leveren
Fleur (28-12-2023 16:43:07): Je wenst iets van mij te horen wat ik niet voor je kan regelen net zo min andere collegas. Ik wil geen leugens of iets beloven wat ik niet kan waarmaken, we zijn hierin afhankelijk van de netwerkbeheerder.
Ik (28-12-2023 16:43:17): er mag geen verschil gemaakt worden tussen consument en bedrijf
Fleur (28-12-2023 16:44:06): Dat is zeker wel het geval bij Odido, zakelijk en particulier hebben verschillende voorwaarden en prijzen.
Ik (28-12-2023 16:44:21): dan ga jullie maar naar de net beheerder en iets doen jullie hebben belooft dat we op 27 dec alles aan gesloten hadden
Ik heb niet met een net beheerder te maken of je moet mij door zetten naar de netbeheerder
Ik (28-12-2023 16:44:56): klopt weet er alles van maar helaas konden jullie niet via bedrijf een aansluiting van tv doen
Fleur (28-12-2023 16:45:35): Je kunt altijd vrijblijvend naar de netwerkbeheerder bellen, ik kan je niet doorverbinden via de chat. Ik verwacht echter niet dat zij veel eerder kunnen dan 05-01-2023 anders hadden ze dit wel doorgegeven. Je netwerkbeheerder betreft Delta, zij zijn te bereiken op 088-7585800. Dit nummer is bereikbaar van maandag t/m vrijdag: 08.30 - 17.00 uur. Ook kun je kijken op de website van de netwerkbeheerder deltanetwerk.nl/klantenservice , hier wordt antwoord gegeven op de meest gestelde vragen.
Ik (28-12-2023 16:46:04): Dank u maar hebben jullie ook een ticket nummer hier van
Ik (28-12-2023 16:46:13): want dat moet ik ook door geven
Fleur (28-12-2023 16:46:33): In ons systeem staat het onder case nummer 68034989.
Ik (28-12-2023 16:47:16): dank u
Fleur (28-12-2023 16:47:27): Heb je op dit moment nog andere vragen voor mij?
Ik (28-12-2023 16:48:06): probeer even nog ook delta te bereiken
Fleur (28-12-2023 16:48:39): Ik werk op chat, daarin hebben we geen mogelijkheid om te bellen. Je kunt naar onze klantenservice bellen op 0800-0092 als je wenst met een collega te bellen.
Vandaag nog eens per chat geschreven en werd gewoon zonder verder woord af gebroken
Zie dit verder excuus

Lola (29-12-2023 11:36:15): Hallo, ik ben Lola. Wat kan ik voor je doen vandaag?
Ik (29-12-2023 11:36:23): dag Lola
Ik (29-12-2023 11:37:28): ik heb nog steeds geen verbinding en ik ben niet van plan om tot 05 jan te wachten
Ik eis nu dat het nu gedaan wordt de verbindingen en de monteur was al op 27 dec gedaan
Ik (29-12-2023 11:37:49): geen excuus meer van ligt bij de netwerk beheerder
Lola (29-12-2023 11:37:50): Wil je mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer sturen? Dan ga ik direct voor je aan de slag!
Ik (29-12-2023 11:38:18): ja hoor 1421 XL 47
Lola (29-12-2023 11:39:52): Er staat een afspraak op 5 januari inderdaad dit kan niet eerder.
Lola (29-12-2023 11:40:01): Het is geen excuus dit ligt echt bij de netwerkbeheerder.
Ik (29-12-2023 11:40:20): Ik heb chief commercial officer  consument geschreven en de it chief
Ik (29-12-2023 11:42:31): Ja het kan wel eerder dit is niet wat er afgesproken is toen ik de aansluiting aan vroeg  Ik eis nu gewoon dat jullie vandaag de boel in orde maken hoe dan ook
Ik heb per e-mail al een in gebrekestelling en een kosten factuur gestuurd
Niet de boel afschuiven naar de netwerkbeheerder
De aanvraag is al van 14 december dus hadden jullie al die tijd om het goed met de netwerk beheerder gereed te maken
Lola (29-12-2023 11:43:24): Het is zonde van jouw/uw tijd om hierover door te gaan. Ik heb aangegeven wat mogelijk/nodig is. Mocht je nog andere vragen hebben, help ik je hier graag bij.
Ik (29-12-2023 11:43:28): ik heb totaal niets als klant van Odido met de netwerkbeheerder te maken maar met Odido  die blijft in gebreke
Ik (29-12-2023 11:43:48): wat nodig is gewoon zorgen dat ik vandaag goed aan gesloten wordt
Lola (29-12-2023 11:44:00): Dit onderwerp hebben we inmiddels besproken. Kan ik je nog ergens anders meehelpen?
Ik (29-12-2023 11:44:25): Nee dit onderwerp is niet afgesloten niet doemn als of het nu klaar is
Ik (29-12-2023 11:44:44): Dit is het onderwerp waar over het gaat
Ik (29-12-2023 11:44:57): en dit moet nu verholpen worden vandaag
Lola (29-12-2023 11:45:32): Op 5 januari heb je de afspraak ik moet je om geduld vragen.
Ik (29-12-2023 11:45:59): nee vandaag de afspraak was 27 dec  niet 5 jan
Ik (29-12-2023 11:46:22): er is genoeg geduld geweest
Ik maak nu onnodige kosten
Ik (29-12-2023 11:46:46): vandaag moet dit verholpen zijn anders stap ik via een kort geding naar de rechtbank
Ik (29-12-2023 11:48:05): de afspraak was 27 dec 2023 simpel toch monteur was op tijd apparatuur was op tijd maar verder niets  op tijd nu via jullie it aan werk er mee vandaag de pop up patch
Lola (29-12-2023 11:48:31): We gaan afronden, bedankt voor het gesprek!
zo wordt je dus als klant behandeld bij Odido Ik heb in tussen ook

Chief commercial officer Consumer  Tisha  van Lammeren & Chief Lotta Gunnarsson via linkedin
Geschreven maar zal weinig helpen dit is dus de manier waarop Odido omgaat met zijn huidige klanten
Aansluiting zoals gezegd eerder op 27 december 2023 maar je krijgt pas volgend jaar het internet
Een grotere contract breuk en in gebreke stelling bestaat er niet
Jammer kans gemist Odido

 

Reputatie 7
Badge +14

Vervelend dat je inderdaad even moet wachten. 

Maar dan dreigen met een kort geding,  dat is toch echt wel een stap te ver. Bij uitblijven van levering zul je eerst de leverancier een aangetekende brief met een ultimatum moeten sturen.  Dan hebben ze b.v. nog 2 weken om alsnog de levering na te komen en anders heb jij recht op kosteloos ontbinden van de overeenkomst. Recht op schadevergoeding is sowieso kansloos bij consumentenlijnen. 

5 januari is volgende week. Even geduld dus hopenlijk werkt het dan ook in 1 keer. Zowel Odido als Delta moeten namelijk werkzaamheden verrichten. 

Nee Odido is gewoon feit dat Odido zijn werk niet doet
En ja ik mag en heeft het recht om met een kort geding te eisen
De werkzaam heden hadden al voor de aansluiting plaats gevonden moeten hebben En ja ik zal hier een aangetekende brief van maken en die opsturen
Maar Odido blijft in gebreke dat zijn de feiten
Of ik als consument nog een opzeg termijn heeft doet er niet toe
Ik heb ook de schade omdat ik niet anders kon van mijn bedrijf als zzper gewoon in gedient en die zal ook vergoed moeten worden al moet ik ook daar voor naar de rechtbank stappen
Zo simpel ligt dat
Deze rechten heb ik in beide gevallen en het is de plicht van Odido om de zaak binnen een paar uur in orde te hebben er is lang genoeg tijd en geld verspilt nu

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Redcheesehead, ik begrijp je reactie volledig! Ik had het 't liefst anders gezien en dit is iets wat we intern mee willen nemen. Het is niet fijn om zo lang te moeten wachten, hier kunnen wij van leren. Ik heb echt alles gedaan wat in mijn macht ligt om het te versnellen, en dit is nu de uitkomst.  Ik snap natuurlijk dat je het liever gisteren dan vandaag opgelost zou hebben, maar dit is simpelweg geen optie. 

 

Ik begrijp je wens absoluut, maar ik heb nu echt voor de allersnelste weg gekozen. Weet dat we jouw voorbeeld meteen intern meenemen, want dit is niet hoe we het voor ons zien. Voor nu dank ik je oprecht voor al je geduld en wens ik je toch een hele fijne jaarwisseling! ✨ Groetjes, Ishana

Goedemorgen Alle eerst een heel gelukkig Nieuw jaar gewenst aan iedereen
Verder de manier waarop ik dus nu gewerkt heeft naar Odido werpte zijn vruchten wel degelijk af
Gisteren van af 11.00am tot 18.30 pm zijn ze bij mij thuis en in de kast met vier monteurs bezig geweest
Om te zorgen dat ik om 19.15 pm alles had werken
Dus van af 31 december 2023 19.15 pm internet tv en telefoon
Ben er heel blij mee

Reageer