Beantwoord

Omzetting wijkcentrale

  • 24 April 2023
  • 1 reactie
  • 115 Bekeken

Afgelopen zaterdag is er een monteur van Gideon langs geweest om alles gereed te maken voor mijn glasvezel verbinding.

Alles is netjes opgehangen alleen werkt het niet. Mijn abonnement is ingegaan op 12-4 dit jaar en 12 dagen later moet er nog steeds iets omgezet worden in de wijkcentrale…

 

De monteur heeft geprobeerd de 'back-office’ te bereiken op zaterdag maar ze waren niet bereikbaar. Nu is de klantenservice niet bereikbaar via de chat of telefoon.

 

Zou dit met spoed opgepakt kunnen worden? Ik betaal een halve maand voor een service die nog steeds niet is ‘aangezet’. Zwaar ontevreden klant.

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 24 April 2023, 15:47

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @TimVerleg, goed dat je aan de bel trekt, heel graag zie ik je snel zorgeloos genieten van je glasvezelverbinding! Ik ga hier zeker met spoed voor je mee aan de slag. Omdat ik een aantal taken van de backoffice kan overnemen zal ik meteen contact leggen met de netwerkbeheerder KPN NetwerkNL. Zij zullen een onderzoek instellen naar je verbinding en de juiste netwerkmonteur voor je aansturen.

Ik ga er haast voor je achter zetten en ik hoop je snel een update te kunnen geven. Op dit moment verwacht ik dat ze je morgen of overmorgen zullen contacteren voor een afspraak en vervolgens kunnen zij snel langskomen. Ik ga mijn uiterste best doen om dit nog voor je te versnellen!

Reageer