Ik stuur na het beëindigen van het abonnement netjes op tijd de modem terug maar ik krijg door administratieve fouten door de klantenservice toch een boete. Dit wordt na herhaaldelijk bellen van mijn kant erkend maar ik moet de boete toch betalen om hem naderhand weer teruggestort te krijgen.
Ik vind niet dat ik als klant de dupe moet zijn om jullie administratieve problemen op te lossen en ben dan ook niet van plan de boete te betalen.
ik wil dat jullie intern de boete uit het systeem halen en mij bevestigen dat dit gebeurd is, en wel voordat er berichten de deur uitgaan over incassokosten en dergelijke. Het is niet mijn probleem dat jullie intern de zaken niet op orde hebben.
De klantenservice is hierin bijzonder stug en niet meewerkend, ik krijg steeds hetzelfde ontoereikende antwoord.
Uit andere berichten op dit forum lees ik dat het wel degelijk mogelijk is om facturen uit het systeem te verwijderen dus kom niet aan met automatische systeempraat.
Los het op!
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel