op zeggen

  • 15 March 2024
  • 4 reacties
  • 53 Bekeken

Ik ben sinds 19 februari lid van olino met glasvezel Het is vanaf het begin verkeerd gaan de monteur kwam niet op tijd ze konden mijn naam niet goed spellen toen de monteur wegging bleef het beeld of stilstaan Ik heb hier meerdere malen over gebeld en ik werd van kastje naar de muur gestuurd dan lag het aan het kastje Omdat die op mijn radio staat dan lag het aan mijn TV Maar het ligt nooit aan hun Ik heb een TV van nog geen jaar oud en Ik had hiervoor ook geen klachten over stilstaand beeld ik word door de klachtenservice zo afgehandeld dat ik er zo flauw van Ben dat ik afscheid wil nemen van oh dido ondanks dat ik nog maar zo kort bij jullie ben Ik had hoge verwachtingen van jullie Maar ik wil me niet langer erger dus ik vraag nu met ingang van wanneer kan ik van jullie af kostenloos van jullie leveren niet wat jullie beloven.


4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @bennie.boekelo 

Zou je de stappen in dit topic eens kunnen volgen?

https://community.odido.nl/televisie-536/ik-heb-haperend-slecht-beeld-278924

Hoe gaat het verder met andere bekabelde apparatuur of apparatuur dat met de WiFi is verbonden, is de verbinding daar wel goed en snel?

Reputatie 7
Badge +14

Je kunt tot 14 dagen na start van het abonnement kosteloos annuleren.  Daarna betaal je de normale afkoopsom (resterende maanden). Ook kun je na het 1e contract jaar overstappen. 

Reputatie 4
Badge

Je kunt tot 14 dagen na start van het abonnement kosteloos annuleren.  Daarna betaal je de normale afkoopsom (resterende maanden). Ook kun je na het 1e contract jaar overstappen. 

Conclusie: @bennie.boekelo is de pineut (ik had “gesjochten” willen schrijven, maar wie kent dat woord nog?)
Opzeggen nu houdt in dat hij het hele komende jaar nog mag betalen voor de diensten van Odido, ook al zijn die beneden de maat en maakt hij er geen gebruik meer van.

“Wanprestatie” zou een juridische grond zijn om het contract te ontbinden, maar wordt juridisch getouwtrek. Toon maar eens aan dat het niet aan jou ligt dat het niet werkt. En: “Wie gaat procederen om een koe, legt er een op toe”, zoals mijn goede vader placht te zeggen.

Aan de andere kant: er zijn momenteel bij Odido, als ik op het forum mag afgaan, nogal wat problemen met haperende tv, en Odido is hard aan het werk om die op te lossen. Als dat lukt is het win-win: Odido behoudt een klant,en  Bennie heeft werkende tv en krijgt geen giga-afkoopsom aan zijn broek.

Reputatie 7
Badge +14

Was gewoon antwoord op de vraag van TS.

Gelukkig zijn we ook in gesprek om de zaak op te lossen. Even voor de duidelijkheid,  is het tv kastje gewoon met eem kabel aangesloten aan de router? 

Reageer