Oplevering abonnement duurt nu al maanden

  • 27 February 2024
  • 10 reacties
  • 165 Bekeken

Op 15-10-2023 een welkomstmail van Odido ontvangen. Op 11-12-2023 een mail ontvangen dat de overstapservice gelukt was.

Glasvezel moest echter nog in huis worden aangelegd. Dit is op 12-2-2024 eindelijk gedaan door D&J Glasvezeltechniek. Op 17-2-2024 Odido modem en TV Box ontvangen.

Omdat ik op 23-2-2024 nog niets gehoord had over de installatie gebeld met Odido. Geholpen door de zeer vriendelijke en competente adviseur Donya die mij vertelde dat D&J Glasvezeltechniek was vergeten aan VolkerWessels te melden dat zij een glasvezelaansluitpunt op mijn adres hadden aangelegd.

Ik moest van Donya zelf een mailtje met een foto naar VolkerWessels sturen en dan zou alles in orde komen. Het is nu 27-2-2024 en ik heb nog steeds niets gehoord over een aansluiting en als ik Odido probeer te bellen of wil chatten krijg ik de boodschap dat het te druk is.

Wanneer kan ik eindelijk gebruik maken van supersnel glasvezel van Odido?

Johrick van Odido 1 maand geleden

Hi @Jerrie12,

Wat fijn om te lezen dat er inmiddels goedkeuring is! Ik kan je niet beloven dat de monteur van Gidion dit voor je gaat regelen, dit omdat zij zelf bepalen of dit onder meerwerk valt en of je hier dus extra voor zal moeten betalen. Je kunt eventueel zelf het kastje aandraaien! Als ik nog iets voor je kan doen, dan weet je mij te vinden.

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Bedankt voor je geduld! Het is momenteel superdruk en we doen ons best. Geen zorgen! We zijn je niet vergeten en pakken jouw topic op zodra daar gelegenheid voor is. Om ervoor te zorgen dat we jouw topic niet pas in een nieuwe moderatieronde tegenkomen, willen we je vragen om ons morgen een reminder in dit topic te sturen. Enorm bedankt voor de samenwerking; dit is waar onze Community voor staat!

Vandaag 1-3-2024 zijn er mensen van ODF langs geweest om de glasvezelaansluiting te controleren. Is goedgekeurd dus ben er klaar voor. En ook een mail van VolkerWessels ontvangen dat de afmelding gelukt is, de bal ligt nu dus bij Odido.

Tijdens het bezoek van de medewerkers van ODF zag ik ook dat het kastje los van de muur hangt en na vandaag nog eens goed gekeken te hebben zitten de schroeven niet goed in de muur. Dit lijkt me ook niet de bedoeling maar dit lost de monteur van Guidion dan vast op?

Reputatie 6
Badge +3

Hi @Jerrie12,

Wat fijn om te lezen dat er inmiddels goedkeuring is! Ik kan je niet beloven dat de monteur van Gidion dit voor je gaat regelen, dit omdat zij zelf bepalen of dit onder meerwerk valt en of je hier dus extra voor zal moeten betalen. Je kunt eventueel zelf het kastje aandraaien! Als ik nog iets voor je kan doen, dan weet je mij te vinden.

Hoi Johrick,

Hier ga ik natuurlijk niet voor betalen, het kastje is gewoon niet goed opgehangen door de monteur. Zelf aandraaien zal ook niet gaan en ga ook niet riskeren dat er dan iets beschadigd. Dit heeft niets met meerwerk te maken dus nogmaals, ik ga nergens voor betalen.

Dit is gewoon niet goed gemonteerd en ik wil dat er een monteur komt die dit wel goed aan de muur bevestigt.

Reputatie 7
Badge +14

Apart kastje.  Ik zie niet eens de glasvezel naar binnen gaan?

Dit is het hele kastje.

Omdat hier niemand van Odido meer reageert heb ik zelf maar de foto's van de niet goed gemonteerde FTU naar VW Telecom gestuurd. Dit omdat Guidion niet komt als dit niet vast zit en Odido niet reageert of me doorverbindt met ODF die hier ook niet over gaan. Het begint nu echt belachelijk en irritant te worden, hopelijk kan VW Telecom me wel helpen.

Hi @Jerrie12,

Wat fijn om te lezen dat er inmiddels goedkeuring is! Ik kan je niet beloven dat de monteur van Gidion dit voor je gaat regelen, dit omdat zij zelf bepalen of dit onder meerwerk valt en of je hier dus extra voor zal moeten betalen. Je kunt eventueel zelf het kastje aandraaien! Als ik nog iets voor je kan doen, dan weet je mij te vinden.

Omdat hier niemand van Odido meer reageert heb ik zelf maar de foto's van de niet goed gemonteerde FTU naar VW Telecom gestuurd. Dit omdat Guidion niet komt als dit niet vast zit en Odido niet reageert of me doorverbindt met ODF die hier ook niet over gaan. Het begint nu echt belachelijk en irritant te worden, hopelijk kan VW Telecom me wel helpen.

Reageer