Beantwoord

Opzeggen abonnement.

  • 17 September 2023
  • 1 reactie
  • 128 Bekeken

Dat er opgezegd kan worden via e-mail of telefoon is helemaal duidelijk, dat er een maand opzegtermijn is ook maar hoe het verder zit daar valt geen touw meer aan vast te knopen aangezien er overal iets anders staat/gezegd word.

Ik ben klant sinds 20 juli 2017 maar tussendoor is mijn abonnement (glasvezel) aangesloten/verlengd, dit is op een andere datum gebeurt dan de datum waarop ik klant ben geworden, volgens de klantenservice zou ik over 2 maanden (oktober) op moeten kunnen zeggen zonder kosten (afkoopsom) maar ik twijfel hier aan en dan vooral omdat het in “mijn overeenkomst” niet is aangepast en het eigenlijk ook helemaal nergens staat. ( de overeenkomst is uit 2017 en sindsdien is daar niks op aangepast)

Tot nu toe is namelijk al meerdere keren gebleken dat het helemaal niet klopt wat T-Mobile/Odido zegt dus hoe zit het nou?

Ik wil heel graag van ze af maar dan zonder afkoopsom!

Mocht het zo zijn dat het wel klopt dat ik in oktober van ze af kan zijn dan zou ik deze maand op moeten zeggen maar dan moet ik wel weten hoe het zit.

Hopelijk kan iemand mij helpen, iemand die wel eerlijk is!

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 18 September 2023, 15:36

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Debske81, welkom op onze Community!

Hopelijk kan ik je wat meer duidelijkheid geven over de situatie. Ik ben namelijk meteen gaan kijken naar je abonnement. Je kunt nu al opzeggen omdat je contract tot 2018 liep. Wel moet je rekening houden met een maand opzegtermijn. Je zult dus ook geen afkoopsom krijgen. Jammer om te lezen dat je ons wilt gaan verlaten, wel wil ik je veel succes wensen bij je nieuwe provider! 

Reageer