Beantwoord

Orderstatus blijft ‘hangen’

  • 21 February 2024
  • 7 reacties
  • 74 Bekeken

Vandaag is onze overstapdatum naar Odido glasvezel (ik hoop maar dat alles goed gaat)

Maar de orderstatus blijft al een tijd ‘hangen’. Ook het installatiepakket hebben we al een paar dagen thuis.

 

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 21 February 2024, 12:23

Bekijk origineel

7 reacties

Mijn zorgen waren onterecht. De bestelstatus is nog steeds niet gewijzigd, en in mijn Odido is nog niets te zien, maar internet werkt (zelfs al op dit tijdstip) wel. Ik merkte ineens dat ik geen internet meer had via de vorige provider, wat alleen maar kon betekenen dat de overstap al uitgevoerd was.

Reputatie 7
Badge +5

Hi @rudyenjeffry, goede vraag en welkom op de Community! Ik heb meteen meegekeken en zie inderdaad dat de status van de bestelling blijft hangen. De reden hiervan is dat je Guidion niet hebt laten langskomen voor de installatie. Klopt het dat je deze zelf hebt gedaan? Dit is niet de bedoeling, hiermee verlies je de garantie op de verbinding. Ook loopt, zoals je ziet, de bestelling nu niet door. Mijn advies is om Guidion alsnog langs te laten komen. Ik heb daarom een nieuwe afspraak in het systeem gezet. Guidion neemt contact met je op voor het maken van de afspraak. Na de afspraak krijgen wij de juiste informatie door van Guidion en gaat je abonnement officieel van start. Zo komt het helemaal goed!

Hi @rudyenjeffry, goede vraag en welkom op de Community! Ik heb meteen meegekeken en zie inderdaad dat de status van de bestelling blijft hangen. De reden hiervan is dat je Guidion niet hebt laten langskomen voor de installatie. Klopt het dat je deze zelf hebt gedaan? Dit is niet de bedoeling, hiermee verlies je de garantie op de verbinding. Ook loopt, zoals je ziet, de bestelling nu niet door. Mijn advies is om Guidion alsnog langs te laten komen. Ik heb daarom een nieuwe afspraak in het systeem gezet. Guidion neemt contact met je op voor het maken van de afspraak. Na de afspraak krijgen wij de juiste informatie door van Guidion en gaat je abonnement officieel van start. Zo komt het helemaal goed!

Hoi,

klopt, bleek niet verplicht. Het internet en TV werken uitstekend. 

Reputatie 7
Badge +5

De installatie is wel verplicht, excuus als anders is gedeeld. Ik kan de afspraak weer annuleren, als je dat wilt, maar je verliest dan wel de garantie op de verbinding. Dat is niet handig mocht er toch wat spelen in de toekomst. We missen dan bepaalde informatie. Mijn advies is daarom om Guidion toch kort langs te laten komen. De kosten voor de installatie zijn gratis!

De installatie is wel verplicht, excuus als anders is gedeeld. Ik kan de afspraak weer annuleren, als je dat wilt, maar je verliest dan wel de garantie op de verbinding. Dat is niet handig mocht er toch wat spelen in de toekomst. We missen dan bepaalde informatie. Mijn advies is daarom om Guidion toch kort langs te laten komen. De kosten voor de installatie zijn gratis!

Een monteur is niet nodig. Het werkt prima. Ik wilde hem wel laten komen, maar kon pas 19 maart (een maand later!!) 

Reputatie 7
Badge +5

In dat geval annuleer ik de installatie voor je @rudyenjeffry. De garantie op de verbinding gaat daarmee verloren. Ik zal ervoor zorgen dat je bestelling handmatig zal worden doorgezet en de status op groen komt!

In dat geval annuleer ik de installatie voor je @rudyenjeffry. De garantie op de verbinding gaat daarmee verloren. Ik zal ervoor zorgen dat je bestelling handmatig zal worden doorgezet en de status op groen komt!

Een monteur is niet nodig. Het werkt prima. Ik wilde hem wel laten komen, maar kon pas 19 maart (een maand later!!)

Reageer