overgestapt naar Odido, geen internet / tv in Strijen

  • 17 January 2024
  • 1 reactie
  • 30 Bekeken

Gister een monteur v Guideon alles v glasvezel geïnstalleerd namens Odido. Bleef rood lampje v internet branden, ofwel geen internet+tv. 

In de nacht deed een uurtje alles t wèl. Is er bij mij in Strijen storing of sowieso in de Hoeksche Waard? Wanneer opgelost? Met Tweak nooit geen problemen, Installatiemonteur heeft glasvezelkabel via de e-fiber-lijn inhuis aangesloten, niet via t (bij oplevering huis verkeerd geïnstalleerde-) kpn kastje wat ook glasvezel zou moeten kunnen geven, maar nee. Die zou dan opnieuw gelast (!?)moeten worden, volgens monteur. Al maakt t niet uit, immers had in de nacht ff internet en ook tv.. HELP!

Teresa van Odido 4 maanden geleden

Allereerst van harte welkom bij Odido en op onze Community! @TjerkStrien 

Ik wil graag dat jij zo snel mogelijk kunt genieten van onze diensten, ik help je dan ook graag verder! Ik ben direct het systeem ingedoken en ik zie gelukkig dat je gister contact hebt gehad met mijn collega van de Klantenservice. Mijn collega heeft direct een ticket voor je aangemaakt naar onze Fiber afdeling, zij zullen dit zo snel mogelijk voor je oplossen. 

Mocht je een Odido of BEN simkaart hebben dan kan ik je een Unlimited Voucher code sturen. Je kunt dan een Hotspot maken met je andere apparaten, zo ben je toch nog online! Laat je mij weten of je hier gebruik van wilt maken? Dan stuur ik je de code direct toe. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Allereerst van harte welkom bij Odido en op onze Community! @TjerkStrien 

Ik wil graag dat jij zo snel mogelijk kunt genieten van onze diensten, ik help je dan ook graag verder! Ik ben direct het systeem ingedoken en ik zie gelukkig dat je gister contact hebt gehad met mijn collega van de Klantenservice. Mijn collega heeft direct een ticket voor je aangemaakt naar onze Fiber afdeling, zij zullen dit zo snel mogelijk voor je oplossen. 

Mocht je een Odido of BEN simkaart hebben dan kan ik je een Unlimited Voucher code sturen. Je kunt dan een Hotspot maken met je andere apparaten, zo ben je toch nog online! Laat je mij weten of je hier gebruik van wilt maken? Dan stuur ik je de code direct toe. 

Reageer