Beste T-mobile,
ik heb 11/9/20 mobiele overstap en glasvezel internet bij jullie aangeschaft. In eerste instantie zou dit op 12/10/20 ingaan, echter heb ik nog een contract bij Ziggo tot 14/12/20. Vervolgens met jullie contact gehad en is de overstapdatum alsnog aangepast. Voor zowel mobiel als internet thuis. Bevestiging hiervan ontvangen. Gisteren krijg ik sms van Guidon voor installatie en vandaag stond de monteur aan de deur. Hem gewoon netjes zijn werk laten doen, maar ik log in op Mijn T-mobile en daar lees ik dat T-mobile thuis al actief is, terwijl de overstap pas 14/12 is?
1: Hoe zit het met de de facturering? Ik ga ervanuit dat ik pas in december moet gaan betalen (behalve de aansluitkosten)
2: Jullie klantenservice> net 3 kwartier in de wacht gestaan.
Iav jullie reactie.
Groet Imran
Beste antwoord door Jason van Odido
Bekijk origineel