Beantwoord

Overstap problemen naar Odido (internet en TV)

  • 26 February 2024
  • 11 reacties
  • 135 Bekeken

Vorige week woensdag overgestapt van HeldenvanNu naar Odido, beiden gebruiken glasvezel van Delta. Afgelopen vrijdag controle glasvezel door Delta en nu blijkt dat Nokia Media Converter van Odido kapot is (nieuw uit de verpakking gekomen en vorige week door monteur geplaatst).

Nu maandagavond, iedere dag paar keer met helpdesk gesproken maar die kunnen niets doen want de backoffice moet aktie ondernemen. Simpele switch van provider en inmiddels 6 dagen geen internet. Enig idee hoe ik dit snel opgelost krijg?

icon

Beste antwoord door Ishana van Odido 28 February 2024, 10:50

Bekijk origineel

11 reacties

Ik heb t zelfde probleem, anderhalve maand verder

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @ReneDonkers, super leuk dat je voor ons gekozen hebt, welkom! 😄 Ik sta voor je klaar en help je graag verder. Daarom heb ik meteen in het ticket gevraagd om zo snel mogelijk een nieuwe mediaconverter te sturen. Dit zal zo snel mogelijk gedaan worden! Groetjes, Ishana

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @DennisMarissa, super leuk dat jij ook voor ons gekozen hebt, welkom! 😄Ik ben direct in het systeem gedoken en ik zie dat jij morgen een installatieafspraak met Guidion gepland hebt staan. Laat je me weten hoe dit gelopen is? Groetjes, Ishana

Ik hou je op de hoogte

Hoi @ReneDonkers, super leuk dat je voor ons gekozen hebt, welkom! 😄 Ik sta voor je klaar en help je graag verder. Daarom heb ik meteen in het ticket gevraagd om zo snel mogelijk een nieuwe mediaconverter te sturen. Dit zal zo snel mogelijk gedaan worden! Groetjes, Ishana

Morgen komt Guidion, wacht daar nog maar even mee.

Hoi @ReneDonkers, super leuk dat je voor ons gekozen hebt, welkom! 😄 Ik sta voor je klaar en help je graag verder. Daarom heb ik meteen in het ticket gevraagd om zo snel mogelijk een nieuwe mediaconverter te sturen. Dit zal zo snel mogelijk gedaan worden! Groetjes, Ishana

Lees mijn eigen topic 😊

Hoi Ishana van Odido,

Ik bel trouw iedere dag met jullie helpdesk voor een update. Tot mijn verbazing hoorde ik vandaag dat er eerst een monteur van jullie komt kijken of de media converter echt kapot is? Op mijn opmerking dat het misschien handig is dat hij een reserve converter meteen meebrengt was de respons dat dat zo niet werkt. Vandaag dag 8 van de switch naar Odido, geen internet en geen oplossing op korte termijn in vooruitzicht! Echte reclame dit voor een switch naar Odido, als jullie nog referenties zoeken?

Hoi @ReneDonkers, super leuk dat je voor ons gekozen hebt, welkom! 😄 Ik sta voor je klaar en help je graag verder. Daarom heb ik meteen in het ticket gevraagd om zo snel mogelijk een nieuwe mediaconverter te sturen. Dit zal zo snel mogelijk gedaan worden! Groetjes, Ishana

Inmiddels 1 maart, nog geen internet en enige wat helpdesk doet is zeggen dat er op 8 maart iemand komt kijken of die media converter echt kapot is. Pas daarna kan er een nieuwe datum geprikt worden om probleem op te lossen (en dat gaat dan ook weer een week of 2 / 3 duren).

Wat een waardeloze service en volgens mij totaal geen enkele urgentie om te zorgen dat internet gewoon werkt. 

Reputatie 6
Badge +2

@ReneDonkers Allereerst mijn oprechte excuses voor de late reactie. Het is op dit moment erg druk en we doen ontzettend ons best om overal zo snel mogelijk op te antwoorden. Heel erg bedankt voor je geduld! 

Ik ben direct het systeem ingedoken om uit te zoeken of er al meer bekend is, maar dit kan ik zelf niet in zien. Ik heb gelijk een bericht gestuurd naar mijn collega van de Fiber afdeling met de vraag of het mogelijk is om de monteur eerder te laten komen. Zodra ik meer hoor, laat ik het je weten in dit topic. 

@ReneDonkers Allereerst mijn oprechte excuses voor de late reactie. Het is op dit moment erg druk en we doen ontzettend ons best om overal zo snel mogelijk op te antwoorden. Heel erg bedankt voor je geduld! 

Ik ben direct het systeem ingedoken om uit te zoeken of er al meer bekend is, maar dit kan ik zelf niet in zien. Ik heb gelijk een bericht gestuurd naar mijn collega van de Fiber afdeling met de vraag of het mogelijk is om de monteur eerder te laten komen. Zodra ik meer hoor, laat ik het je weten in dit topic. 

Ik heb op dit moment niet echt iets aan excuses, geen internet sinds 21 februari en krijg zojuist de mededeling dat monteur morgen niet kan komen en dat eerste volgende optie 19 maart gaat worden. Als dit jullie manier van klantenbinding is dan kun je beter ophouden en iets anders gaan doen. 

Reputatie 6
Badge +2

@ReneDonkers Dat snap ik heel goed. Fijn dat je dit gelijk aan mij doorgeeft! Ik moet toegeven dat ik hier best van schrik, dit is namelijk absoluut niet de bedoeling. 

Ik ga dit gelijk voor je oplossen, geen zorgen! Wil je mij in een privébericht een aantal dagen/tijdsbestekken voorstellen waarop jij beschikbaar bent? Ik neem dan direct contact op met Guidion. 

Reageer