Overstap tweak -> Odido verloopt niet goed

  • 3 January 2024
  • 7 reacties
  • 150 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Beste, 

Jaren via Tweak glasvezel gehad, installatie en service verliepen heel simpel en goed.

Uiteindelijk heeft T-Mobile/Odido Tweak overgenomen en gaven ze aan dat je zonder gezeur over kon. 

 

Overstapservice met een leuke aanbieding gebruikt en Odido had aangegeven alles netjes te regelen.

 

Maanden lang niks gehoord en Odido bleef de datum maar verschuiven. Uiteindelijk het installatie pakket ontvangen en een datum ingepland. 

Ondertussen meerdere mails naar Odido gestuurd met bepaalde vragen m.b.t. de apparatuur die hun gebruiken. Minstens 2/3 weken op antwoord moeten wachten waar uiteindelijk nog niks zinnigs uitkwam. 

Op 18-12-2023 zou Guidion komen om alles aan te sluiten. Monteur gaf aan het niet te halen terwijl het wel tijdig in de planning stond. Glasvezel van Tweak was wel gelijk gestopt dus geen internet meer in huis. Datum werd dus verschoven, mailtje gehad dit zou 25-12-2023 zijn ondanks dat dit eerste kerstdag zou zijn vond ik het prima. 

21-12-2023 weer een mail gehad dat dit naar 12-01-2024 verschoven zou worden. Sinds 18-12-2023 al zonder glasvezel. Nu probeer ik de datum van 12-01-2024 naar voren te halen of te verplaatsen maar is dat niet meer mogelijk. 

 

Odido klantenservice geeft alleen unlimited vouchers en doet verder niks met de problemen. 

 

Zijn er meer mensen dit z'n slechte service hebben gekregen? Sta echt op het punt om al mijn abonnementen bij Odido te stoppen als het zo door blijft gaan, wat een gezeik... 

 

Graag ontvang ik van Odido ook een compensatie voor al het gemiste internet en de tijd die er extra is ingestoken met vrij nemen hiervoor en dergelijke.

 

Moderator edit - titel aangepast: schelden is absoluut niet toegestaan. Houd je aan de Huisregels, alsjeblieft: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community

Teresa van Odido 3 maanden geleden

Welkom op onze Community! @pasiee 

Dit is niet de oplevering die wij voor ogen hadden, mijn excuses hiervoor! Ik heb gelijk een e-mail gestuurd naar Guidion met de vraag of jouw afspraak vervroegd kan worden. Daarnaast heb ik ook aangegeven dat de afspraak steeds wordt verschoven en verzocht dit intern op te pakken. 

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @pasiee 

Dit is niet de oplevering die wij voor ogen hadden, mijn excuses hiervoor! Ik heb gelijk een e-mail gestuurd naar Guidion met de vraag of jouw afspraak vervroegd kan worden. Daarnaast heb ik ook aangegeven dat de afspraak steeds wordt verschoven en verzocht dit intern op te pakken. 

Welkom op onze Community! @pasiee 

Dit is niet de oplevering die wij voor ogen hadden, mijn excuses hiervoor! Ik heb gelijk een e-mail gestuurd naar Guidion met de vraag of jouw afspraak vervroegd kan worden. Daarnaast heb ik ook aangegeven dat de afspraak steeds wordt verschoven en verzocht dit intern op te pakken. 

Dankjewel Teresa! 

 

Bedankt voor het oppakken van dit probleem. 

Wat ik alleen jammer vind is dat dit via een community moet en niet sneller op andere manieren te regelen is... 

 

Hopelijk krijg ik snel meer informatie over hoe en wat ☺️

Net gebeld door Guidion en ze komen morgen tussen 14:00 en 15:00. Even afwachten of alles goed verloopt. 

 

Zal hier morgen over berichten.

Reputatie 7
Badge +9

Bedankt voor je update @pasiee! Laat ons maar weten hoe het verloopt.

Vandaag is Guidion gekomen om hem aan te sluiten. Ze waren zelfs voor de aangegeven tijd, top! 

 

Alles werkt nu!

 

Wat doen we nu met de tijd dat ik geen internet had? De vouchers zijn fijn maar niet te vergelijken met vast internet. 

 

Hoor graag van jullie! 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @pasiee 

Als je over de periode dat je geen vaste internet dienst had wel een factuur van Odido kreeg, dan kom je in aanmerking voor de wettelijke compensatie.  Als Odido je aansluiting pas per vandaag gaat facturen,  dan zijn de vouchers dus als compensatie zonder kosten verstrekt om de periode te overbruggen.  

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @pasiee, super fijn dat alles werkt! Ik heb het meteen nagekeken. Je contract begint pas vanaf vandaag en er zijn geen kosten berekend voor de afgelopen periode, je zult betalen vanaf vandaag. Ter compensatie hebben we je vouchercodes verstuurd. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana

Reageer