Beantwoord

Overstappen van DSL naar Glasvezel

  • 15 May 2020
  • 6 reacties
  • 720 Bekeken

Goedemiddag,  vandaag is door KPN netwerk een aansluiting voor glasvezel in mijn meterkast geplaatst. Graag zou ik nu gebruik willen maken van glasvezel. 

 

icon

Beste antwoord door Brian 15 May 2020, 16:20

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @sbaihi 

Gefeliciteerd met je aansluiting :)

Je kunt zelf via de website van T-mobile een abonnement afsluiten, kijk van tevoren even op de postcodecheck wat de maximaal haalbare snelheid op jouw adres is.

Als je dit combineert met T-Mobile mobiel (klantvoordeel) dan krijg je extra voordeel.

Postcodecheck

Bedankt! Ik heb sinds december t-mobile thuis. En al jaren een mobiele abonnement.  Welke stappen kan ik verder ondernemen om gebruik te maken van glasvezel?

Reputatie 7
Badge +15

@sbaihi 

Je hebt nu DSL en wilt overstappen op glasvezel?

Hiervoor dien je een nieuw glasvezel abonnement af te sluiten naast DSL. Achteraf zal je DSL abonnement worden opgezegd.

Verder betaal je bij het bestellen gewoon de eenmalige kosten en krijg je achteraf de activatie kosten vergoed.

Dat klopt.

Hoe kan ik een glasvezel abonnement afsluiten?

Hoelang is t de bedoeling dat je beide abonnementen aanhoud?

Wat zijn de prijzen van een glasvezel abonnement? 

Hoeveel betaal je bij t plaatsen van de bestelling? Krijg je deze kosten dan automatisch terug of moet ik daar nog wat voor doen?

Reputatie 7

Hi @sbaihi, ik geef je graag meer informatie! Top dat je ook met glasvezel klant bij ons wil blijven.:slight_smile:  Zoals Waqqas al aangaf kan je inderdaad een Glasvezel abonnement afsluiten via onze website. De prijs is afhankelijk van wat je er bij neemt (alleen Internet of bijvoorbeeld ook TV en Vast Bellen). Als je gebruikt maakt van een Unlimited mobiel abonnement dan kan je gebruik van het snelste Vast Internet + Unlimited voor  50,- per maand. Hier komen dan eventueel TV en Vast Bellen nog bij. Op de website zie je een totaaloverzicht van je maandbedrag wanneer je je pakket samen hebt gesteld.

Zodra je Glasvezel abonnement is gestart zet we je DSL abonnement stop, zo kom je tussentijd niet zonder te zitten. Neem hiervoor dan nog wel even contact met ons op zodra je online bent met Glasvezel. Als je nog vragen hebt laat het dan gerust weten, ik beantwoord ze graag!

Super bedankt voor de informatie!

Reageer