Maar nu schijnt T-Mobile ook een behoorlijke steek te laten vallen.
Het zou voor Nle klanten mogelijk zijn om gebruik te kunnen maken van de overstapservice maar na inlog blijkt dit niet mogelijk te zijn, ook niet na telefonisch hulp!
Moest volgens de helpdesk maar zelf opzeggen, nou dat is dus lekker, en gaat niet goed komen bij die club!!! Ze zijn echt gewoon onbereikbaar of kunnen geen Nederlands lezen op verzonden e-mails!
Maar het blijkt dat NLEx klanten, ergens op deze forum te lezen, i.p.v Nle NEM bedoelt word, heb dit dus maar gedaan, maar krijg ook de mededeling dat er 10 cijferige klantnummer word gevraagd terwijl het er 11 zijn!!!! De laatste was bij mij een NUL, heb deze maar weggelaten, dus hoop dat goed gaat komen!
Maar alles op een rijtje gezet is dit niet zeer klant vriendelijk en zelfs laks te noemen, omdat dit probleem, die ik per toeval ontdekte, al geruime tijd terug op deze forum is gezet en de klantenservice van T-Mobile hier niet van op de hoogte is.
Graag reactie terug,
Hartelijk dank alvast
Beste antwoord door Sander
Bekijk origineel