pakket niet ontvangen

  • 14 August 2023
  • 1 reactie
  • 97 Bekeken

  • is net lid geworden
  • 0 reacties

Beste mensen, mijn pakket is al ruim een week onderweg naar het pakketpunt, maar er komt geen verandering in de status. Vandaag heb ik twee keer gebeld met de klantenservice en er was mij beloofd dat ik teruggebeld zou worden met een oplossing, maar ik heb niets meer gehoord. De installatiedatum is al ingegaan.

 

Tommie van Odido 8 maanden geleden

Hey @AB42, welkom op onze Community!

Ik ben direct voor je gaan kijken en ik zie dat je al contact gehad hebt met onze klantenservice. Zij hebben een ticket voor je aangemaakt en onze Back Office gaat hier een blik op werpen! Binnen 5 dagen wordt er contact met je opgenomen. Je abonnement zal pas van start gaan als het modem online gekomen is, tot die tijd ben je officiëel nog niet begonnen aan je abonnement! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hey @AB42, welkom op onze Community!

Ik ben direct voor je gaan kijken en ik zie dat je al contact gehad hebt met onze klantenservice. Zij hebben een ticket voor je aangemaakt en onze Back Office gaat hier een blik op werpen! Binnen 5 dagen wordt er contact met je opgenomen. Je abonnement zal pas van start gaan als het modem online gekomen is, tot die tijd ben je officiëel nog niet begonnen aan je abonnement! 

Reageer