patch niet werkend snel opgelost wordt er dan gezegd

  • 12 March 2024
  • 4 reacties
  • 42 Bekeken

Ik ben verhuisd en dus zeer tijdig verhuizing doorgegeven odido. Mail 6 maart wordt patch geactiveerd en op 7 maart komen we aansluiten. 

Dat laatste is wel gebeurt wat zegt monteur ik was bij kast voor patch maar sleutel van kast lag er niet. Ja oke en nu? Maak werkboek. Als ik zeg dat ik een vorige verhuizing 2 weken heb moeten wachten krijg ik als antwoord "nee dat gaat tegenwoordig sneller".

We zijn 5 dagen verder en alleen mail dat er verwijzing is naar kpn monteur 

Gister aan telefoon zegt iemand patch is actief zie ik. Oke maar waarom doet het internet het dan niet? Dit proberen dat proberen.  Nee u moet toch wachten tot werkboek is opgepakt. 

We kunnen naar de maan en naar Mars maar fatsoenlijk glasvezel laten werken kunnen we niet??? 

Ik vind zorg dat die patch ruim voor aansluitdatum actief is! 

Tommie van Odido 1 maand geleden

Hi @Briggitte, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk opgeleverd wordt. Daarom ben ik meteen voor je gaan kijken en zie ik dat we de onderaannemer, KPN NetwerkNL, aangestuurd hebben. Hopelijk kunnen zij dit voor je oplossen. Zou je mij op de hoogte willen houden van het proces? Dan kan ik het in de gaten houden voor je. Alvast bedankt.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Briggitte, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk opgeleverd wordt. Daarom ben ik meteen voor je gaan kijken en zie ik dat we de onderaannemer, KPN NetwerkNL, aangestuurd hebben. Hopelijk kunnen zij dit voor je oplossen. Zou je mij op de hoogte willen houden van het proces? Dan kan ik het in de gaten houden voor je. Alvast bedankt.

Het zou vandaag rond 18.00 uur opgelost zijn maar niet dus! Wat een verschrikkelijke aanfluiting is dit schandalig 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Briggitte, ik zie dat de monteur een uur gelegen langs geweest is en de verbinding heeft hersteld. Ben je inmiddels weer up and running? 

Hi @tommie ja eindelijk, een week later dan afgesproken,  doet alles het

Ik blijf het geen stijl vinden, zeker gezien ik vanmorgen weer moest bellen hierover

Reageer