Beantwoord

pon werkt niet alarm brand rood op glasvezel kastje

  • 20 November 2023
  • 3 reacties
  • 203 Bekeken

Vandaag aangesloten door guidion. Binnen een uur heeft u internet. Dus niet. İk gebeld met odido. Ja er moet een monteur komen om vanaf buiten af het glasvezelnetwerk om te zetten. Dit had de monteur ook niet vermeld bij ons.

Ff serieus? Jullie weten al een maand dat ik over stap maar dit moet dan nog gebeuren en ingepland worden?

Op het glasvezel kastje brand pon niet en alarm brand rood. Lijkt mij geen goed teken!

Nu moeten wij 3 dagen wachten tot er een keer een monteur belt.. jullie geven aan.. aansluiten en je hebt internet.. mooie beloftes.

Dus ik betaal ook niet eerder dan dat het opgelost is. 

Tegen woordig gaat alles digitaal dus begrijp niet dat dit zo moeilijk moet gaan.

icon

Beste antwoord door Simone45 21 November 2023, 16:35

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Simone45, wij willen uiteraard ook dat het glasvezel direct gaat werken zodra de monteur langs geweest is, en normaal gesproken is dit ook de manier waarop dit hoort te gaan. 

Ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat in jouw geval geen internet binnen komt via de glasvezellijn. Dit hoort normaal gesproken wel het geval te zijn op de dag van de aansluiting en de netwerkbeheerder hoort ervoor te zorgen dat dit gereed is. Zodra de monteur heeft opgemerkt dat er geen internet binnenkomt, is er een ticket aangemaakt voor de netwerkbeheerder. Zij gaan dit nu zo snel mogelijk oppakken en zullen een van hun monteurs aansturen om dit voor je op te lossen. Zodra we een update hebben, wordt je hiervan op de hoogte gehouden! 

Je hoeft je geen zorgen te maken: jouw abonnement bij ons wordt pas geactiveerd als jouw diensten werken. Tot die tijd zul je dus geen facturen ontvangen. 

Hi @Simone45, wij willen uiteraard ook dat het glasvezel direct gaat werken zodra de monteur langs geweest is, en normaal gesproken is dit ook de manier waarop dit hoort te gaan. 

Ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat in jouw geval geen internet binnen komt via de glasvezellijn. Dit hoort normaal gesproken wel het geval te zijn op de dag van de aansluiting en de netwerkbeheerder hoort ervoor te zorgen dat dit gereed is. Zodra de monteur heeft opgemerkt dat er geen internet binnenkomt, is er een ticket aangemaakt voor de netwerkbeheerder. Zij gaan dit nu zo snel mogelijk oppakken en zullen een van hun monteurs aansturen om dit voor je op te lossen. Zodra we een update hebben, wordt je hiervan op de hoogte gehouden! 

Je hoeft je geen zorgen te maken: jouw abonnement bij ons wordt pas geactiveerd als jouw diensten werken. Tot die tijd zul je dus geen facturen ontvangen. 

 

Ondanks een dagje afkicken voor de mannen. İs het nu al verholpen..internet werkt. Bedankt voor de service 

Reputatie 7
Badge +16

Top dat het vandaag weer werkt! Veel plezier toegewenst en bedankt voor je herstelmelding!