Vandaag een afspraak voor het overzetten naar een glasvezel aansluiting. Hiervoor een afspraak gemaakt met Guidion (verplicht via t-mobile) die de aansluiting zouden regelen. Bij het inplannen kwam de vraag aan bod of er een stopcontact in de meterkast aanwezig was en of deze anders door Guidion aangesloten moest worden. Dit aangegeven en akkoord voor gegeven. Nu komt de Guidion medewerker vandaag maar kan geen stopcontact aanleggen omdat hij deze niet aangeleverd heeft gekregen?. Met als gevolg dat er een nieuwe afspraak gepland moet worden (wie weet wanneer). Hiervoor heb ik een dag vrij van werk moeten nemen (wat inhoud een dag minder inkomen en een dag vrij wat ik voor leuke dingen had kunnen besteden i.p.v. wachten op een monteur die je vervolgens niet kan helpen, en dit dus nog een keer zal moeten omdat er niets is gedaan).
De monteur wist van te voren dat hij geen stopcontact kon aanleggen omdat hij deze niet aangeleverd had gekregen dus waarom is hierover geen contact met mij opgenomen zodat de afspraak verzet kon worden naar een moment waarop het wel had gekund? Een dag met gemiste inkomsten voor mij en niets opgeschoten.
Graag hoor ik hoe dit wordt opgelost.
Beste antwoord door Waqqas
Bekijk origineel