Beantwoord

RING doorbell black friday deal

  • 8 December 2021
  • 17 reacties
  • 394 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Hi,

Tijdens de Black Friday deal een glasvezel abonnement afgesloten met o.a. een RING Video doorbel wired.

Dit zie ik nergens meer terug in de bestelling. Word dit tegelijk met het internet pakket afgeleverd?

*excuus voor de titel. doorbell natuurlijk, krijg het niet meer aangepast 

 

[Moderator edit 21-12-2021]

Heb je een abonnement van T-Mobile Thuis besteld op 29 november en heb je geen informatie ontvangen over deze Black Friday deal in je bevestigingse-mail? Deze e-mail heet ‘Welkom bij T-Mobile Thuis'. Staat hier geen vermelding van de Ring doorbel in, dan kun je contact opnemen met de klantenservice via 0800-0092. Via de telefoon zorgen we dan voor een passende oplossing. 

^Sander

icon

Beste antwoord door Dovers 10 December 2021, 21:39

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

17 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Dovers 

Als het goed is zit er een formulier of link naar formulier bij de bevestiging die je per mail kreeg, daarmee vraag je de deurbel aan.

Bedankt voor de reactie!

Alleen het opmerkelijke is dat die link niet in de bevestiging staat.

Reputatie 7
Badge +15

@Dovers

Ik heb dit kunnen vinden op de website :

https://promoties.t-mobile.nl/

Klik op registreer.

 

[Mod Edit] 21-12-2021 Het registreren is via deze link nu niet meer mogelijk. ^Sander

Oké bedankt!

Dit kreeg ik niet gevonden! 
thanks 

Reputatie 7
Badge +16

Fijn dat je het gevonden hebt @Waqqas en top dat je hiermee geholpen bent! @Dovers 

Laat je het ons weten zodra het gelukt is om de Ring aan te vragen via het formulier? Thanks! 😊

Het aanvragen is gelukt! Dank @Waqqas & @Jason 

Reputatie 7

Super dat het is gelukt @Dovers! Dankjewel voor deze terugkoppeling. Als ik verder nog iets voor je kan betekenen, laat het dan zeker weten. De Community helpt je met alle liefde verder! 🎈

I was told that I will get an email, but no email yet to ask for ring doorbell. What should I do now?

 

 

 

Reputatie 7

Hi @rjain056,

 

Thanks for placing an order - welcome! Let me translate the message above:

You got an order confirmation e-mail titled ‘Welkom bij T-Mobile Thuis'. Is there a mention of the black friday deal? If no, then please give us a call on 0800-0092 so we can fix the situation quickly!

Hello @Sander thank you. I had called T-Mobile customer care and gentle lady address the issue and told that she will talk to concerned team and I would be getting a reply from them. But no acknowledgement yet. If possible could you please check for me.

Reputatie 7

Hi @rjain056, I checked this right away for you! I have some good news: the request has been approved. My colleagues will create a compensation of €59,99. As soon as this is created, you can check this in your My T-Mobile Thuis environment: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. You will also receive an email as soon as the compensation is processed. You can see this amount on the second invoice. Is this clear for you? Please let me know if you have any other questions as well, because I'm more than happy to help you! 😊

Thanks @Lisa  clear, then i will buy a doorbell by myself.

Reputatie 7

You're very welcome @rjain056! Perfect, I hope you can enjoy the Ring Doorbell. Have a lovely weekend! 

Ik heb ook een glasvezel abonnement afgesloten tijdens Black Friday. Ik had verwacht dat de Ring deurbel onderhand wel binnen zou zijn, maar ik kom er nu pas achter dat ik dit zelf had moeten aanvragen.

Helaas door prive omstandigheden was ik er niet helemaal bij en heb de e-mail niet goed gelezen. Heb nog geprobeerd om de link te openen, maar die werkt helaas niet meer. 

Kan er nog iets geregeld worden met betrekken tot deze aktie?

I have not received refund yet.

Reputatie 7
Badge +14

I have not received refund yet.

T-Mobile will deduct he money from your next invoice. You will see the credit amount.

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb ook een glasvezel abonnement afgesloten tijdens Black Friday. Ik had verwacht dat de Ring deurbel onderhand wel binnen zou zijn, maar ik kom er nu pas achter dat ik dit zelf had moeten aanvragen.

Helaas door prive omstandigheden was ik er niet helemaal bij en heb de e-mail niet goed gelezen. Heb nog geprobeerd om de link te openen, maar die werkt helaas niet meer. 

Kan er nog iets geregeld worden met betrekken tot deze aktie?

Hoi @Rule666, ik vind het onwijs rot om te moeten stellen, maar wanneer de welkomstmail inclusief kopje Black Friday en de aanmeldlink wel verstuurd is, kunnen we jammer genoeg niet overgaan op de vergoeding - sorry.

Hi @rjain056, just like @eric stated earlier: the refund will be reimbursed on the next invoice, no worries!