Rotterdam charlois glasvezel zou al lang klaar zijn

  • 5 February 2024
  • 1 reactie
  • 44 Bekeken

Reputatie 3

Hoi mijn ouders wachten heel lang op aansluitpunt

Rotterdam Charlois

Na Prins Alexander zal ook Rotterdam Charlois voorzien worden van glasvezel. De aanleg start in juli 2022 bij ruim 32.000 huishoudens. Het netwerk is naar verwachting juni 2023 klaar. Daarmee zullen in totaal ca. 73.000 Rotterdamse huishoudens straks gebruik kunnen maken van supersnel internet via glasvezel. We zijn nu 2024 wanneer wordt het verbinding geleverd 

Tommie van Odido 3 maanden geleden

Hoi @GS1905GS, goed om te horen dat je dit voor je ouders wilt checken.

Maar ik moet je verzoeken om je ouders zelf contact op te laten nemen met ons. Ik kan geen privacygevoelige informatie opzoeken en doorgeven als het niet om de contractant zelf gaat; dat is in strijd met de Europese GDPR-wetgeving die persoonsgegevens beschermt. Je kunt ook telefonisch contact opnemen en erbij zitten, dan moet de contractant akkoord geven dat jij dit mag navragen!

 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @GS1905GS, goed om te horen dat je dit voor je ouders wilt checken.

Maar ik moet je verzoeken om je ouders zelf contact op te laten nemen met ons. Ik kan geen privacygevoelige informatie opzoeken en doorgeven als het niet om de contractant zelf gaat; dat is in strijd met de Europese GDPR-wetgeving die persoonsgegevens beschermt. Je kunt ook telefonisch contact opnemen en erbij zitten, dan moet de contractant akkoord geven dat jij dit mag navragen!

 

Reageer