Beantwoord

sales onbereikbaar

  • 12 October 2020
  • 9 reacties
  • 172 Bekeken

Ik ben al een week bezig om contact met sales te krijgen maar het lijkt wel of ze me niet te woord willen staan. 
Totaal 3,5 uur in de wacht (0800-0419) en dan de verbinding verbreken (geen nood, ik kon gewoon doorwerken),
Mij bellen en als ik opneem niets terug zeggen.
Ondanks toezeggingen gewoon niet terug bellen etc. etc.
De enige waar je iets aan hebt is webcare (via twitter), die reageren tenminste nog gewoon vlotjes. Aan de andere kant mogen ze niets daadwerkelijk regelen (net als de T-mobile shop trouwens) dus eigenlijk heb je er dan ook niets aan als al hun adviezen geen teken van leven blijken te geven.
Is er hier iemand die mij aan direct contact kan helpen met sales zodat ik mijn abo geheel naar wens kan aanpassen?

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 13 October 2020, 12:58

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Goedenavond @wikky63,

Ik begrijp dat de aanpassing niet kan via My T-Mobile? Daar kun je al een hoop zelf. Ook hier leest webcare mee. Directe nummers zijn er niet, maar net als op Twitter doen ze wel hun uiterste best om je verder te helpen. Zeker als het niet lukt en je er niet doorheen komt.

Als ze trouwens terugbellen is dat altijd via een afgeschermd nummer. Deze zijn niet door je geblokkeerd? 

Webcare doet zeker zijn/haar best, alleen ze kunnen alleen maar verder helpen/doorverwijzen etc. ze kunnen geen zaken regelen.
sales belt ook met zichtbare 06 nummer(s? die een bericht afspelen als je terug belt) alleen moeten ze dan wel antwoord geven………..
afgeschermde nummers worden idd geblockt.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @wikky63 

Via je My T-Mobile account kan je onder abonnement & instellingen > bundel wijzigen > GO add-ons een andere bundel kiezen.

Wil je verlengen? Dat kan je ook gewoon eenvoudig online doen, je hoeft niet te verwachten dat ze telefonisch een aantrekkelijke deal met je maken omdat de prijzen online en telefonisch hetzelfde zijn, je zal geen afwijkende aanbod krijgen.

Dat zou mooi zijn, online verlengen zonder de bundel te veranderen maar wel het toegezegde voordeel incasseren. Alleen krijg ik het niet voor elkaar (kom de optie nergens tegen) en rept webcare daar ook met geen woord over.
Dus als jij mij kunt uitleggen langs welke route ik dat voor elkaar kan boksen zou dat heel fijn zijn.

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @wikky63  Wacht even op een moderator. Die gaan je verder helpen.

Vertel vast wat je precies wil zodat de moderators sneller kunnen werken.

Prettige dag vandaag.

Ik wil mijn huidige abo.verlengen.

Sales heeft daarvoor 'n aanbieding van €57,50 per mnd. en 1e 6 mnd €15 korting (dat wist T-mobile shop te vertellen).

Dit moet alleen nog geactiveerd worden door sales maar die lijken dus onbereikbaar

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @wikky63, drie en en een halfuur wachten is wel erg extreem, sorry dat je zolang in de rij hebt gestaan! Ik heb daarom gelijk gecheckt bij de Salesafdeling of het nu druk is en volgens mijn collega's kun je direct bij hen terecht.

Probeer het alsjeblieft nogmaals via 0800-0419, deze keer gaat het lukken!

Mocht er onverhoopt toch nog iets misgaan, stuur me dan een privébericht met de volgende gegevens:

-postcode en huisnummer

-geboortedatum

-laatste vier cijfers van jouw IBAN

Zodra ik deze info binnen heb, zal ik er direct voor zorgen dat ik het dan voor jou in orde maak. Dan bel ik zelf de interne saleslijn en schakel ik door!

Reputatie 7
Badge +16

@wikky63 Ik heb het voor je in orde gemaakt: jouw nieuwe abonnement gaat per direct in en het maandbedrag komt uit op € 57,50. Omdat je een toegekende TV korting van € 15,00 voor de eerste zes maanden ontvangt, zal je maandbedrag in het eerste halfjaar op € 42,50 staan. 

Mocht ik nog iets anders voor je kunnen doen, let me know! 😉

Veel plezier met je nieuwe abonnement en stay safe!

helemaal Top!

 

Hartelijk dank :smiley:

Reageer