Beantwoord

Schoonouders wachten al 5 weken op Guidion

  • 9 November 2022
  • 1 reactie
  • 61 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hallo,

Mijn schoonouders zijn 5 weken geleden verhuisd naar een nieuwbouw huis. Omdat ik zelf een tevreden klant ben heb ik hen ook T-Mobile aangeraden… nu hebben ze al 5 weken moeten wachten op Gideon en zitten ze letterlijk 5 weken zonder internet of TV. Vandaag zou de dag zijn dat het allemaal zou worden aangesloten … halverwege de dag kregen ze een mail van gideon dat ze het adres niet konden vinden en dat ze 2 keer gevraagd hadden…  Dus nu houdt het gewoon op? Komen ze niet meer langs? Gideon bellen is heel lastig aangezien er een enorme wachtrij is. Moeten ze nu weer wachten ? Dit kan toch niet? Hoe nu verder???

 

Groeten,

Peter

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 10 November 2022, 15:12

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @pxember, welkom op de Community, superlief dat je het opneemt voor je schoonouders en dat je om een update vraagt! 🙋‍♂️

Ik zou je ouders in dit geval graag willen verzoeken om contact op te nemen met onze Klantenservice zodat zij samen met jou, jou als contactpersoon kunnen laten toevoegen aan het contract. Neem voor de info een kijkje in ons handige artikel: FAQ: toevoegen contactpersoon T-Mobile voor thuis contract | T-Mobile Community.

Wanneer jij dan als cp bent toegevoegd, kunnen we persoonlijke informatie over de aanleg/oplevering vanuit Guidion doorgeven. Ik heb begrepen dat het vandaag inderdaad iets drukker is geweest dan gebruikelijk. Jij en/of je ouderts kunnen vandaag tot 17:30 bellen met 020-3232767 om een nieuwe afspraak te maken voor de installatie. Veel succes! 

Houd je me op de hoogte van de ontwikkelingen? Thanks! 😄

Reageer