slechte service

  • 2 September 2023
  • 3 reacties
  • 66 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Op 06-07 heb ik aangegeven dat we gingen verhuizen. De verhuisdatum stond gepland op 25-08, vervolgens krijg ik pas een week van tevoren een mogelijkheid om een afspraak te maken. Dat kon op zijn vroegst op 31-08, afgelopen donderdag zijn ze inderdaad geweest en hebben de boel geïnstalleerd alleen het het geen wat ik nodig had deed het niet , het internet. Nu zei de monteur van Guidion dat het probleem bij tmobile lag en dat we vanzelf bericht kregen. Dag erna worden we plotseling gebeld door een glasvezel bedrijf dat ze onderweg waren naar ons adres.(hier hadden we helemaal geen afspraak voor gemaakt) maar ik dacht prima dan word het mooi snel opgelost. Niet dus, hij zei ook dat het probleem bij tmobile lag. Vlak daarna kreeg ik weer een smsje van guidion om een afspraak te maken voor de installatie van tmobile thuis, terwijl dat dus al gedaan was. Zojuist de klantenservice gebeld en die konden niks anders dan op zijn vroegst een afspraak te maken op 12 sept!! Er moet één of ander kastje omgewisseld worden. Hierdoor zit ik dan al met al sowieso 18 dagen zonder internet terwijl ik thuis werk! 
 

dit kost me een hoop geld!!

Tommie van Odido 7 maanden geleden

Hey @Ydens, welkom op onze Community.

Bedankt voor het delen van je ervaring. Dit is inderdaad geen soepele start die we voor ogen hebben. Wel ben ik blij om te horen dat er al een afspraak met onze monteur gemaakt is. Het is inderdaad heel erg druk bij Guidion en ik kan de datum ook niet voor je vervroegen jammer genoeg. Wat ik wel voor je kan en ga doen is de gehele periode dat je geen internet hebt voor je vergoeden. Dit kan ik wel pas in gang zetten als je weer online bent. Dan heb ik namelijk een exacte periode die ik voor je kan vergoeden. Hopelijk haal ik daarmee wat last van je schouders af. Daarnaast ben ik benieuwd of je een T-Mobile, Tele2 of Ben®️ mobiel abonnement hebt. Als je dat hebt kan ik je namelijk een vouchercode geven en kun je ongelimiteerd gebruik maken van ons 4g unlimited netwerk. Dan kun je door middel van hotspot een netwerk creëren voor al je apparaten. Wil je mij laten weten of ik je een vouchercode kan opsturen?

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Ydens, welkom op onze Community.

Bedankt voor het delen van je ervaring. Dit is inderdaad geen soepele start die we voor ogen hebben. Wel ben ik blij om te horen dat er al een afspraak met onze monteur gemaakt is. Het is inderdaad heel erg druk bij Guidion en ik kan de datum ook niet voor je vervroegen jammer genoeg. Wat ik wel voor je kan en ga doen is de gehele periode dat je geen internet hebt voor je vergoeden. Dit kan ik wel pas in gang zetten als je weer online bent. Dan heb ik namelijk een exacte periode die ik voor je kan vergoeden. Hopelijk haal ik daarmee wat last van je schouders af. Daarnaast ben ik benieuwd of je een T-Mobile, Tele2 of Ben® mobiel abonnement hebt. Als je dat hebt kan ik je namelijk een vouchercode geven en kun je ongelimiteerd gebruik maken van ons 4g unlimited netwerk. Dan kun je door middel van hotspot een netwerk creëren voor al je apparaten. Wil je mij laten weten of ik je een vouchercode kan opsturen?

Hey @Tommie 

vergoeden in de zin van? Mij werd aan de telefoon gezegd dat ik niks betaalde tot dat het werkt. 
 

na mijn idee is het ook kwestie van iets activeren bij tmobile, dit omdat het niet het glasvezel probleem is maar iets wat bij jullie niet goed zit. Alle lampjes op de router braden groen behalve het ‘wereldbolletje’ is rood.

Ook baal ik ervan dat niemand kan zeggen wat het exacte probleem is. Aan de telefoon zeiden ze dat er een kastje omgewisseld moet worden maar als ik dan vroeg welk kastje wisten ze er geen antwoord op. 
 

Nu moet ik weer een dag vrij nemen om de monteur van Guidion te ontvangen en dan is het nog maar de vraag of hij het voor mekaar krijgt.

 

Ik zit bij Tele2 , dus je mag een voucher code opsturen

 

bedankt voor je reactie 

 

joost

Reputatie 7
Badge +9

@Ydens bedankt voor je snelle reactie. 

Ik zag dat je nu al betaald voor internet of is dat nog van je vorige adres? Ik ga er vanuit dat na het monteursbezoek je helemaal up and running bent! Er is een fout op de lijn geconstateerd, dit zal de monteur gaan onderzoeken en als het goed is verhelpen. Dan zal het nieuwe adres actief gemeld worden en ben je online. Ik heb je direct een vouchercode toegestuurd in een privébericht.

Reageer