stand van zaken glasvezel na 16 maanden wachten?

  • 3 February 2024
  • 3 reacties
  • 94 Bekeken

Goedemiddag,

In oktober 2022 internet, tv, vaste lijn, 3 mobiele abbonementen en prepaid van Odido (toen Tmobile) aangevraagd. Echter glasvezel (internet, tv en vaste lijn) nog steeds (02-2024) niet actief. Aansluiting is binnen al een jaar geleden door ODF aangelegd. Hoe staat het met het glasvezelaansluiting in de wijk? Vorige week kreeg ik in een keer zonder aankondiging een pakketje. Geen idee wat het was, maar het zat ook al in het grote pakket van vorig jaar. Hoe staat het ermee? Dit wekt absoluut geen vertrouwen. Compensatie voor lange wachten? Doordat ik geen combinatiekorting meer heb, betaal ik al 16 maanden teveel, het mooie startaanbod (8 maanden) is hiermee al lang teniet gedaan.

Tommie van Odido 2 maanden geleden

Hi @KiWiTiCa, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen op onderzoek uitgegaan maar ik kan vrij weinig vinden over de oplevering. Ik vind het wel erg lang duren nu, daarom heb ik het geëscaleerd bij onze glasvezelafdeling. Zij zullen het voor je gaan onderzoeken en hopelijk komt er dan een beetje vaart achter te zitten. 

Wat bedoel je precies met de combinatie korting?

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @KiWiTiCa, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen op onderzoek uitgegaan maar ik kan vrij weinig vinden over de oplevering. Ik vind het wel erg lang duren nu, daarom heb ik het geëscaleerd bij onze glasvezelafdeling. Zij zullen het voor je gaan onderzoeken en hopelijk komt er dan een beetje vaart achter te zitten. 

Wat bedoel je precies met de combinatie korting?

Met combinatiekorting bedoel ik het complete pakket met kortingen dat ik eerst bij de andere aanbieder had. Doordat ik meteen met alle mobiele abonnementen naar Odido ben overgegaan, betaal ik al 16 maanden de hoofdprijs voor mijn oude internetabonnement. Ik kan ivm thuiswerk niet zonder, dus ben ook genoodzaakt tijdelijk straks dubbel internet te hebben, aangezien ik heel zeker wil weten dat alles straks werkt in de nieuwe situatie. Ik vraag me af of het allemaal goed gaat en wat ik er uiteindelijk mee op geschoten ben door de overstap aan te gaan...

Reputatie 7
Badge +9

Hey @KiWiTiCa, je abonnement bij ons gaat pas in als het modem online komt. Je zal dus niet met dubbele kosten komen te zitten! 

Reageer